مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت هواداران این تیم فوتبال را می‌فهمند و تیم را با یک باخت تخریب نمی‌کنند.
مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت هواداران این تیم فوتبال را می‌فهمند و تیم را با یک باخت تخریب نمی‌کنند.

⭕️ مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت هواداران این تیم فوتبال را می‌فهمند و تیم را با یک باخت تخریب نمی‌کنند. 🔸هادی محمدی ضمن ابراز تأسف از شکست تراکتور برابر سپاهان گفت: قبل از بازی هم می‌دانستیم کار سختی برابر تیم خوب سپاهان در پیش داریم. ما در نیمه دوم هم تغییر سیستم دادیم، ولی در […]

⭕️ مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت هواداران این تیم فوتبال را می‌فهمند و تیم را با یک باخت تخریب نمی‌کنند.

🔸هادی محمدی ضمن ابراز تأسف از شکست تراکتور برابر سپاهان گفت: قبل از بازی هم می‌دانستیم کار سختی برابر تیم خوب سپاهان در پیش داریم. ما در نیمه دوم هم تغییر سیستم دادیم، ولی در مجموع نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و متأسفانه سه امتیاز را واگذار کردیم. البته بچه‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند، ولی شرایط طور دیگری رقم خورد.

🔸مدافع تیم فوتبال تراکتور درباره استفاده منصوریان از سیستم سه دفاعه و اینکه شاید این سیستم تراکتور را از لحاظ فنی با مشکل مواجه کند، اظهار داشت: هر مربی بر‌اساس داشته و تفکراتش سیستم بازی تیم خود را انتخاب می‌کند و منصوریان هم تصمیم گرفته است از این سیستم استفاده کند. ما بازیکن هستیم و باید خودمان را با تفکرات منصوریان سازگار کنیم، اگر این سیستم جا بیفتد طبیعتاً می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

🔸وی در مورد شروع ضعیف این تیم در لیگ برتر و اینکه آیا آنها می‌توانند در بازی‌های بعدی شرایط را تغییر بدهند، خاطرنشان کرد: ما بازیکنانی بسیار خوب و باکیفیت داریم و با این نفرات و کادر فنی مطمئناً شرایط را تغییر خواهیم داد. شما شک نکنید که تراکتور امسال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است. 

🔸محمدی با بیان اینکه تراکتور نیاز به حمایت هوادارانش دارد، تصریح کرد: هواداران تراکتور فوتبال را می‌فهمند و با یک باخت تیم را تخریب نمی‌کنند. آنها همیشه در شرایط سخت حامی تیم‌شان بوده‌اند. خواهش من از هواداران این است که اجازه ندهند تیم وارد حاشیه شود. ما اگر یک برد بیاوریم، تیم روی غلتک می‌افتد، در ضمن بعد از بازی با مس رفسنجان که امیدوارم با برد تراکتور همراه شود، سه بازی خانگی در تبریز داریم که می‌تواند مثل یک سکوی پرتاب برای تراکتور باشد.