مدودف: برای نجات کشور همه اطراف پوتین جمع شوید
مدودف: برای نجات کشور همه اطراف پوتین جمع شوید

مدودف: برای نجات کشور همه اطراف پوتین جمع شوید تارنمای اسپوتنیک امروز به نقل از دمتری مدودف نوشت که افتراق و خیانت به بزرگترین تراژدی و فاجعه همگانی ختم می‌شود. با این وجود مسئولان روسیه اجازه وقوع آن را نخواهند داد و دشمن شکست خواهد خورد. معاون شورای امنیت روسیه از مردم کشورش خواست تا […]

مدودف: برای نجات کشور همه اطراف پوتین جمع شوید

مدودف: برای نجات کشور همه اطراف پوتین جمع شوید

تارنمای اسپوتنیک امروز به نقل از دمتری مدودف نوشت که افتراق و خیانت به بزرگترین تراژدی و فاجعه همگانی ختم می‌شود. با این وجود مسئولان روسیه اجازه وقوع آن را نخواهند داد و دشمن شکست خواهد خورد.

معاون شورای امنیت روسیه از مردم کشورش خواست تا با اتحاد حول محور رئیس جمهوری، دشمنان داخلی و خارجی را که به دنبال پاره پاره کردن این کشورند، شکست دهند.

به گزارش ایرنا، تارنمای اسپوتنیک امروز به نقل از دمتری مدودف نوشت که افتراق و خیانت به بزرگترین تراژدی و فاجعه همگانی ختم می‌شود. با این وجود مسئولان روسیه اجازه وقوع آن را نخواهند داد و دشمن شکست خواهد خورد.

وی افزود: پیروزی از آن ماست.

در پی شورش شبه نظامیان گروه واگنر و به دست گرفتن کنترل برخی از شهر‌ها و خطوط مواصلاتی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در نطقی تلویزیونی این شورش را خنجری از پشت بر پیکر روسیه، عنوان کرد و کنار گذاشتن اختلافاتی را که موجب سوء استفاده دشمنان می‌شود، خواستار شد.

پوتین روز شنبه در این سخنرانی کوتاه خود «شورش» گروه واگنر را خیانت به آرمان نیرو‌هایی معرفی کرد که در نبرد اوکراین جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: مسئولان اجازه نمی‌دهند که شکاف در روسیه رخ دهد و از مردم محافظت خواهد شد.