مديرعامل سازمان تاكسيرانى تبريز خبرداد؛ تداوم توزيع كارت خوان هاى سيار بانكى به رانندگان تاكسى
مديرعامل سازمان تاكسيرانى تبريز خبرداد؛ تداوم توزيع كارت خوان هاى سيار بانكى به رانندگان تاكسى

مديرعامل سازمان تاكسيرانى تبريز خبرداد؛تداوم توزيع كارت خوان هاى سيار بانكى به رانندگان تاكسى در راستاى رفاه حال مسافرين و تاكسيرانان ، كارتخوان هاى سيار بانكى بين رانندگان توزيع شد. آئين توزيع كارتخوان هاى سيار بانكى ، با حضور “وحيد نواداد” معاون حمل و نقل و ترافيك شهردار تبريز و رئيس هيئت مديره سازمان تاكسيرانى […]

مديرعامل سازمان تاكسيرانى تبريز خبرداد؛
تداوم توزيع كارت خوان هاى سيار بانكى به رانندگان تاكسى

در راستاى رفاه حال مسافرين و تاكسيرانان ، كارتخوان هاى سيار بانكى بين رانندگان توزيع شد.

آئين توزيع كارتخوان هاى سيار بانكى ، با حضور “وحيد نواداد” معاون حمل و نقل و ترافيك شهردار تبريز و رئيس هيئت مديره سازمان تاكسيرانى و جمعى از مسئولان برگزار شد.

به گزارش شهريار ، سعيد بشيريان بناب با اعلام اين مطلب اظهار داشت: به دنبال تاکید شهردار محترم ومعاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز و هماهنگى هاى انجام گرفته با نهادهاى بانكى ، مسافران درون شهرى در تبريز خواهند توانست با استفاده از دستگاه كارتخوان سيار در اختيار رانندگان، از مزاياى پرداخت كرايه سفر به صورت الكترونيكى برخوردار شوند.

مديرعامل سازمان تاكسيرانى تبريز افزود: با اجراى اين طرح يكى از بزرگترين و قديمى ترين مشكلات بين رانندگان و مسافران كه همان پول خُرد بود ، رفع شده و به تدريج با توجه به حجم انبوه سفرهاى درون شهرى ، گام كوچك در راستاى حفظ سرمايه كشور براى توليد اسكناس جديد برداشته شود.

بشيريان ديگر مزيت اجراى اين طرح را پرداخت كرايه سفر به ميزان مصوب دانسته و يادآور شد: اين طرح خواهد توانست تنش هاى ناشى از پرداخت كرايه را كاهش داده و رضايتمندى عمومى را به همراه داشته باشد.

مدير عامل سازمان تاكسيرانى تبريز اظهار اميدوارى كرد كه رانندگان محترم تاكسى همانند اجراى طرح واكسيناسيون كرونا ، در این طرح نیز همکاری ومشاركت حداكثرى داشته باشند.

بشيريان در پايان سخنان خود خاطرنشان ساخت: با هماهنگى هاى به عمل آمده ، رانندگان محترم براى دريافت كارتخوان سيار از تسهيلات بانكى با سود ٤ درصد برخوردار شده و با حداقل ترين قيمت ممكن دستگاه مذكور را دريافت نمايند.