مدیران زیادی در شهرداری طی یک سال از مسولیت خود عزل شده‌اند
مدیران زیادی در شهرداری طی یک سال از مسولیت خود عزل شده‌اند

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، فریدون بابایی اقدم اظهار کرد: موضوعی که مدام در جلسات شورای شهر تبریز به ان اشاره و تاکید داشتم، مساله حذف مدیران شهرداری در حوزه‌های مختلف ستادی، مناطق و سازمان‌ها است. وی با بیان اینکه همکاران در رده مدیریت که سال‌ها فعالیت کرده‌اند طی یک سال اخیر […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، فریدون بابایی اقدم اظهار کرد: موضوعی که مدام در جلسات شورای شهر تبریز به ان اشاره و تاکید داشتم، مساله حذف مدیران شهرداری در حوزه‌های مختلف ستادی، مناطق و سازمان‌ها است.

وی با بیان اینکه همکاران در رده مدیریت که سال‌ها فعالیت کرده‌اند طی یک سال اخیر به دلایل مختلف از کارشان عزل شده‌اند، گفت: بارها این موضوع در جلسه صحن علنی مجلس مطرح شده تا تعیین تکلیف شود.

عضو شورای شهر تبریز اضافه کرد: جای تاسف دارد که یک مدیری به دلایلی کنار گذاشته شده و بدون اینکه مسوولیتی برای آنها تعیین شود، آنها را منفعل سازیم که البته این موضوع یک فضا و ذهنیت منفی نیز برای مدیران فعلی ایجاد می‌کند.

وی با تاکید به اینکه اگر مدیری عزل شده، قطعا در گذشته بنابه شاخص، معیار و توانمندی‌هایی به آن سمت منصوب شده بود، تصریح کرد: نباید افراد را به راحتی حذف کنیم بلکه می‌توان تجربه و موفقیت‌های فرد را احصاء کرد و از آنها بهره‌مند شد.

بابایی‌اقدم متذکر شد: اگر مدیری برکنار می‌شود باید مطمئن باشد که از توانایی‌های او در بخش‌های دیگر استفاده خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه برکنار کردن و عدم استفاده مطلق از مدیران در شان و منزلت آنها نیست، تصریح کرد: از شهردار خواستاریم تا ضمن تعیین تکلیف مدیران برکنار شده، از اتلاف سرمایه‌های انسانی و حرمت‌شکنی با تجربگان جلوگیری کند.

عضو شورای شهر تبریز خاطر نشان کرد: شورای شهر یک دستگاه ناظر و سیاست‌گذار است و از همه اعضا شورای شهر و شهردار انتظار می‌رود تا با تغییر هر چهار سال یکبار شورای شهر و تغییر شهردار، افراد و مدیران حذف کامل نشوند.