مدیرعامل سازمان عمران تبریز خبر داد: تلاش بر افتتاح سه پروژه عمرانی تا پایان سال جاری
مدیرعامل سازمان عمران تبریز خبر داد: تلاش بر افتتاح سه پروژه عمرانی تا پایان سال جاری

✅مدیرعامل سازمان عمران تبریز خبر داد:تلاش بر افتتاح سه پروژه عمرانی تا پایان سال جاری/ تولید ۱۸۰ هزار تن آسفالت در سال ۹۹ مدیرعامل سازمان عمران تبریز از تلاش بر افتتاح سه پروژه عمرانی پل همسان کابلی، هنرسرای حیدربابا و خیابان ۲۴ متری فرشته تا پایان سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان […]

✅مدیرعامل سازمان عمران تبریز خبر داد:
تلاش بر افتتاح سه پروژه عمرانی تا پایان سال جاری/ تولید ۱۸۰ هزار تن آسفالت در سال ۹۹

مدیرعامل سازمان عمران تبریز از تلاش بر افتتاح سه پروژه عمرانی پل همسان کابلی، هنرسرای حیدربابا و خیابان ۲۴ متری فرشته تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران ، بابک شریفی صبح امروز در نشست خبری بررسی عملکرد سازمان عمران اظهار داشت: در سال جاری ۱۸۰ هزار تن آسفالت تولیدی داشته‌ایم که در مجموع سه سال ونیم این عدد به ۶۰۰ هزار تن رسیده است.

او افزود: آسفالت تولید شده توسط سازمان در سه بخش، توسط اکیپ‌های سازمان و به صورت آسفالت‌ریزی اساسی، تحویل به مناطق دهگانه برای آسفالت‌ریزی اولویت‌های مناطق و تحویل به کارگاه‌های امانی جهت لکه‌گیری و چاله‌زدایی، توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به ۳ محور اساسی در وظایف محوله اعلام کرد: انجام مطالعات پروژه‌های شهری، اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی خاص و تولید آسفالت، سه محور اصلی وظایف و رسالت سازمان عمران است.

او با اشاره به ظرفیت ۱۶۰ تنی کارخانه تولید آسفالت شهرداری تبریز ابراز داشت: کارخانه‌ تولید آسفالت شهرداری تبریز موجب ارتقای کیفیت آسفالت توزیع شده در شهر شده است که انتظار می‌رود با بهره‌برداری از معدن خریداری شده، شاهد توزیع آسفالتی یکدست و یکرنگ در شهر باشیم.

شریفی، خاطرنشان کرد: سازمان عمران تبریز، تخصصی‌ترین سازمان شهر تبریز است و همکاران ما جزو متخصصین خبره شهری در حوزه عمرانی هستند.
او با اشاره به انتقاد برخی از شهروندان از تأخیر در آسفالت‌ریزی نیز گفت: کار ما در آسفالت‌ریزی معابر تنها توزیع یک لایه سیاه نیست که سریع انجام گیرد، بلکه ابتدا با تراش آسفالت، سونداژ محل، زیرسازی و روسازی اساسی صورت می‌گیرد که این کار نیز زمان‌بر است.

مدیرعامل سازمان عمران تبریز با اشاره به پروژه‌های نیابتی شهرداری تبریز ابراز داشت: وظیفه شهرداری در پروژه نیابتی دو کمال ساخت اسکلت رواق بود که از چهار بلوک آن، تنها بلوک چهارم باقی مانده است که آن هم تا دو ماه دیگر انجام می‌گیرد.

او با اشاره به پروژه مقبره‌الشعرا نیز گفت: مقبره‌الشعرا پروژه شهرداری نیست و علی رغم ورود خارج از وظیفه شهرداری در این پروژه، مورد اتهام و انتقاد واقع شده است.
شریفی تٱکید کرد: ضلع شمالی مقبره‌الشعرا را طبق برنامه قبلی تکمیل کردیم که آماده افتتاح است و در ضلع شرقی اسکلت‌بندی به اتمام رسیده و تنها کف سازی مانده است.

او افزود: در ضلع غربی فونداسیون ریخته شده و ستون‌ها و تیرها باقی مانده‌اند که تلاش داریم در زمان مقرر اسکلت و کفسازی و نصب آلمان انجام گیرد.