مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان شرقی خبر داد؛ افزایش ۳۵ درصدی تولیدات همگن سایپا در استان
مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان شرقی خبر داد؛ افزایش ۳۵ درصدی تولیدات همگن سایپا در استان

مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان شرقی خبر داد؛ افزایش ۳۵ درصدی تولیدات همگن سایپا در استان مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان شرقی گفت: در شرایط کنونی و با توجه به تحریم های ظالمانه علیه کشور، تولیدات همگن در شرکت سایپا آذربایجان شرقی، افزایش ۳۶ درصدی را شاهد هستیم. روح الله زینالی در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان […]

مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان شرقی خبر داد؛ افزایش ۳۵ درصدی تولیدات همگن سایپا در استان

مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان شرقی گفت: در شرایط کنونی و با توجه به تحریم های ظالمانه علیه کشور، تولیدات همگن در شرکت سایپا آذربایجان شرقی، افزایش ۳۶ درصدی را شاهد هستیم.

روح الله زینالی در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان به مناسب گرامیداشت روز خبرنگار و هفته دولت، اظهار داشت: در کنار افزایش تولیدات همگن محصولات سایپا در استان، از لحاظ صادراتی هم شاهد افزایش ۱۰۹ درصدی محصولات سایپا با ارز آوری بیش از ۱ میلیون دلاری هستیم که با توجه به شرایط کشور، قابل تحسین است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ هم تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار دلار ارز آوری ناشی از صادرات محصولات سایپا به کشور عراق داشته ایم و امیدواریم تا پایان سال، رکورد سال قبل را بشکنیم.

زینالی در ادامه با اشاره به بهبود کیفیت تولیدات این شرکت گفت: در حوزه ها و معیارهای مختلف، به افزایش تولید محصولات توجه ویژه داریم چرا که معتقد هستیم با افزایش کیفیت، طبیعتاً شاهد افزایش فروش و صادرات خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت سایپای آذربایجان شرقی، توجه به مسائل رفاهی و کرامت انسانی کارکنان در این شرکت را یک اصل مهم دانست و گفت: خدمات رفاهی و مالی خوبی به کارکنان ارائه می دهیم و علاوه بر افزایش حقوق مصوب وزارت رفاه، خود شرکت هم درصدی قابل توجه به حقوق کارکنان خود اضافه می کند و به همین خاطر هست که تاکنون موردی از نارضایتی و اعتراض کارگری در این شرکت گزارش نشده است.

زینالی با تاکید بر اینکه تبریز قطب صنعت تولید خودروی کشور است، گفت: تبریز ظرفیت های بی همتایی در قطعه سازی و مجموعه سازی دارد و نمایندگان مجلس و مدیران استان این مهم را پیگیری می کنند و شرکت سایپا آذربایجان نیز برای تکمیل زنجیره تولید خودرو در تبریز هر وظیفه ای محول شود را به نحو احسن اجرا خواهد کرد.

وی از برنامه ریزی برای افزایش صادرات و تنوع بخشی به محصولات و بازار مشتریان سایپا آذربایجان خبر داد و اظهار داشت: سعی داریم سبد مشتریان سایپا آذربایجان را تنوع ببخشیم و در همین راستا پمپ هیدرولیک تیبا را که پیش از این وارداتی بود، با طراحی و داخلی سازی، تولید کردیم.