مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز: واحد قیرسازی پالایشگاه تبریز به هیچ عنوان آلایندگی ندارد
مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز: واحد قیرسازی پالایشگاه تبریز به هیچ عنوان آلایندگی ندارد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز: واحد قیرسازی پالایشگاه تبریز به هیچ عنوان آلایندگی ندارد واحد قیرسازی پالایشگاه تبریز به هیچ عنوان آلایندگی ندارد مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: واحد قیرسازی پالایشگاه تبریز به هیچ عنوان آلایندگی ندارد و یکی از واحدهای تکمیلی پالایشگاه است. به گزارش تايسيزآذربايجان ، غلامرضا باقری دیزج در خصوص شائبه‌های […]

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز:
واحد قیرسازی پالایشگاه تبریز به هیچ عنوان آلایندگی ندارد

واحد قیرسازی پالایشگاه تبریز به هیچ عنوان آلایندگی ندارد مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: واحد قیرسازی پالایشگاه تبریز به هیچ عنوان آلایندگی ندارد و یکی از واحدهای تکمیلی پالایشگاه است.
به گزارش تايسيزآذربايجان ، غلامرضا باقری دیزج در خصوص شائبه‌های که در زمینه آلایندگی واحد قیرسازی این شرکت مطرح شده است، اظهار داشت: واحد قیرسازی پالایشگاه تبریز به هیچ عنوان آلایندگی ندارد و یکی از واحدهای تکمیلی پالایشگاه می باشد که در راستای تکمیل زنجیره تامین، توزیع و محصولات راه اندازی شده است.

وی گفت: این واحد با رعایت کامل اصول و قوانین و پس از انجام کنترل‌ها و بازدیدهای کارشناسی لازم مجوزهای قانونی از مراجع ذیصلاح استانی و کشوری را اخذ و به هیچ عنوان آلایندگی ندارد و تمام مطالب ارائه شده در خصوص آلایندگی این واحد غیرواقعی و غیرکارشناسی است.

باقری تاکید کرد: واحد قیر سازی پالایشگاه تبریز هم توجیه زیست محیطی و هم توجیه امنیتی و هم توجیه فنی و اقتصادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: باعث تاسف است که این همه فعالیت پالایشگاه با تولید چندین محصول استراتژیک و با ارزش افزوده، اعم از بنزین و گازوئیل یورو ۵ و سوخت هواپیمایی که در این شرایط تحریم برای استان و کشور همچون تکیه گاهی برای ملت در مقابل تحریم‌های استکبار عمل کرده بدین گونه متهم به آلایندگی شود.