مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: آموزش و توسعه منابع انسانی تداوم دارد
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: آموزش و توسعه منابع انسانی تداوم دارد

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: آموزش و توسعه منابع انسانی تداوم دارد علی‌رغم شیوع ویروس کرونا و تأثیرات آن بر برنامه های اجرایی سازمان ها، فعالیت های آموزشی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به صورت مجازی و با قوّت، تداوم دارد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت […]

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

آموزش و توسعه منابع انسانی تداوم دارد

علی‌رغم شیوع ویروس کرونا و تأثیرات آن بر برنامه های اجرایی سازمان ها، فعالیت های آموزشی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به صورت مجازی و با قوّت، تداوم دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اهمیّت آموزش و توسعه منابع انسانی در شرکت و از سویی با لحاظ داشتن ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی، زیرساخت های نرم افزاری برای تداوم آموزش کارکنان فراهم گردیده است.
سیّدرضا رهنمای توحیدی اظهار داشت: زیر ساخت های انفورماتیکی مورد نیاز برای آموزش مجازی کارکنان با همکاری دانشگاه صنعتی سهند فراهم گردیده و سعی شده با بهره گیری از شیوه های نوین آموزش الکترونیکی، در شرایط موجود، گام های موثری در راستای توانمند سازی نیروی انسانی برداشته شود.
وی تصریح کرد: تقویم آموزشی شرکت همه ساله بر اساس نیاز واحدهای سازمانی و کارکنان مربوطه تدوین می گردد .