مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی خبر داد :اختصاص ۵ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال به بخش درمان بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی خبر داد :اختصاص ۵ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال به بخش درمان بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۵ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال به بخش درمان بیمه سلامت استان خبر داد. به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، وحید مجیدی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات بیمه سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی مراغه اظهار داشت: امسال ۵ هزار و ۵۰۰ میلیار ریال […]

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۵ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال به بخش درمان بیمه سلامت استان خبر داد.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، وحید مجیدی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات بیمه سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی مراغه اظهار داشت: امسال ۵ هزار و ۵۰۰ میلیار ریال به بخش درمان بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی تخصیص یافته است.

وی افزود: این اعتبار با همکاری دانشگاه‌ها و مرکزا بهداشتی و درمانی در بخش درمان بیمه سلامت هزینه خواهد شد.

مجیدی اضافه کرد: امسال ۱۲۰ برنامه عملیاتی در بخش بهداشت و درمان با همکاری دانشکده‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی در استان اجرا می‌شود.

وی گفت: مهم‌ترین برنامه این سازمان الکترونیکی کردن ارائه خدمات به بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان و ارائه خدامات از طریق کد ملی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی است.

مجیدی در ادامه با بیان اینکه در استان ۲ هزار ۷۰۰  موسسه و مرکز درمان و بهداشتی طرف قرار داد این سازمان هستند افزود: در آذربایجان‌شرقی نزدیک به ۲ میلیون ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

علی جنتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز در این جلسه با اشاره به مراجعه شهروندان شهرهای منطقه به بیمارستان‌های مراغه خواستار افزایش سهم سرانه تخصیصی بیمه سلامت به بیمارستان‌های این شهرستان شد.