مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی شهادت محیط بان راوری را تسلیت گفت
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی شهادت محیط بان راوری را تسلیت گفت

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، حمید قاسمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان  در پی شهادت “علی خواجویی” طی عصر روز گذشته به دست شکارچی متخلف با صدور پیامی این واقعه را به خانواده این محیط بان و همکاران حفاظت محیط زیست استان کرمان تسلیت گفت. […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، حمید قاسمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان  در پی شهادت “علی خواجویی” طی عصر روز گذشته به دست شکارچی متخلف با صدور پیامی این واقعه را به خانواده این محیط بان و همکاران حفاظت محیط زیست استان کرمان تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء و لكن لا تشعرون

جناب آقای رضا جزینی زاده

مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان کرمان

سلام علیکم

خبر عصر روز گذشته مبنی بر شهادت همکار گرامی‌مان جناب آقای علی خواجویی موجب تاسفی عمیق و حزن و اندوه همکاران شما در اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی شد.

تحمل سختی های طاقت فرسای حفاظت از طبیعت، جز برای آنها كه دل به طبيعت بسته اند نا ممکن است و چه كسي مرارت های محافظت از این نعمت های خدادادی را در مقابل چشم طمع متجاوزان طماع و بي‌رحمان به حیات وحش و طبیعت را به جان مي‌خرد، جز آنان که آرامش‌شان در حفظ آرامش زیبایی های خدادادی است؟

همکاران محیط بان ما چیزی شیرین تر و عزیزتر از جانشان ندارند که برای حفظ طبیعت و این نعمت های خداوند منان تقدیم کنند و شهید خواجویی گران ترین و عزیزترین دارایی اش را در راه انجام وظیفه سنگین خود تقدیم کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محيط زيست استان کرمان و خانواده و بازماندگان داغدار آن شهید والامقام تسليت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال براي آن شهید آرزوی علو درجات دارم.

امیدوارم دستگاه های امنیتی و قضایی با قاطعيت در برخورد با متخلفين و عامل شهادت همکار محیط بان ما موجب تحكيم قانونگرايي شده و قدمي در جهت حفاظت از تنوع‌زيستي بردارند.

حمید قاسمی- مدیرکل”