مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی درگذشت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی درگذشت

به دلیل ابتلا به کرونا؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی درگذشت «محمد محمدپور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی صبح امروز به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان دارفانی را وداع گفت. وی چند روزی بود که به […]

به دلیل ابتلا به کرونا؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی درگذشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی درگذشت

«محمد محمدپور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی صبح امروز به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان دارفانی را وداع گفت.

وی چند روزی بود که به دلیل وخامت حال بر اثر ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری بود که متأسفانه صبح امروز درگذشت.

پایگاه خبری تایسیز نیوز این ضایعه دردناک را به جامعه فرهنگ و هنر استان تسلیت می‌گوید.

محمد محمدپور متولد ۱۳۴۷ سلماس و کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

ریاست کتابخانه مرکزی و عضویت در هیئت امنای کتابخانه ملی تبریز ،معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیریت اجرایی چهارمین و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران اداره کل، مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، مدیریت موزه مقبره‌الشعرا و تدریس در مراکز آموزشی از جمله در دانشگاه شهید مدنی از دیگر سوابق وی بود.

وی همچنین مولف دو کتاب «سیری در مفاهیم و کلید واژه‌های فرهنگ و هنر» و «کنکاشی پیرامون عزت نفس» بوده و فعالیت‌های فرهنگی، مطبوعاتی، پژوهشی و ترجمه فراوانی را در کارنامه خود دارد.

محمدپور از سال ۹۵ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بود.