مذاکرات با بازیکنان بر اساس لیست خمز انجام می‌شود
مذاکرات با بازیکنان بر اساس لیست خمز انجام می‌شود

مدیرعامل تراکتور: مذاکرات با بازیکنان بر اساس لیست خمز انجام می‌شود مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: مذاکرات با بازیکنان فقط بر اساس لیست خمز انجام می‌شود و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم بازیکنی خارج از این لیست جذب شود. به گزارش تایسیز نیوز، هوشنگ نصیرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با نقل و انتقالات […]

مدیرعامل تراکتور:

مذاکرات با بازیکنان بر اساس لیست خمز انجام می‌شود

مذاکرات با بازیکنان بر اساس لیست خمز انجام می‌شود

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: مذاکرات با بازیکنان فقط بر اساس لیست خمز انجام می‌شود و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم بازیکنی خارج از این لیست جذب شود.

به گزارش تایسیز نیوز، هوشنگ نصیرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با نقل و انتقالات تیم، اظهار داشت: آقای «پاکو خمز» پیش از سفر به کشورش، لیستی از بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه ارائه داده است. ما نیز کمیته نقل و انتقالات بازیکنان داخلی را به ریاست آقای الیاسی، رئیس هیات مدیره باشگاه، تشکیل داده‌ایم و مذاکرات براساس لیست خمز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان حاضر در لیست خمز، تحت قرارداد باشگاه‌های مطرح هستند و طبیعی است که تیم‌های مدعی به هیچ وجه نمی‌خواهند بازیکنان تأثیرگذارشان را از دست بدهند و از سوی دیگر، مذاکره با بازیکنان دارای قرارداد، تخلف است.

نصیرزاده با اشاره به قوانین جدید نقل و انتقالات، خاطرنشان کرد: هفت بازیکن از لیست تیم‌ها کاهش یافته که به همین دلیل بیش از ۱۰۰ بازیکن در لیگ بیست و سوم بدون تیم می‌مانند و باید فوتبالشان را در لیگ‌های پایین‌تر ادامه دهند. پیش از این بازیکنان در انتخاب تیم‌شان قدرت چانه‌زنی و وسواس بیشتری داشتند؛ اما با اجرای قوانین جدید، دست باشگاه‌ها در انتخاب بازیکنان بازتر شده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه تمام بازیکنان براساس لیست خمز جذب خواهند شد، بیان داشت: همگی باید به لیست سرمربی تیم احترام بگذاریم. مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم بازیکنی به خمز تحمیل شود. شرایط نقل و انتقالات به‌گونه‌ای است که نمی‌توان شفاف صحبت کرد و هرگونه اقدام عجولانه به ضرر باشگاه تمام خواهد شد. هیچ‌گونه نگرانی بابت نقل و انتقالات وجود ندارد و مذاکرات با بازیکنان مدنظر به خوبی پیش می‌رود که پس از توافق کامل و امضای قرارداد، از طریق رسانه رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.