مرحله سوم هرس فرم دهی ارقام ردیفی از پانزدهم شهریور‌ماه آغاز می‌شود
مرحله سوم هرس فرم دهی ارقام ردیفی از پانزدهم شهریور‌ماه آغاز می‌شود

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز:مرحله سوم هرس فرم دهی ارقام ردیفی از پانزدهم شهریور‌ماه آغاز می‌شود. مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز مرحله سوم هرس فرم‌دهی ارقام ردیفی از پانزدهم شهریور‌ماه خبر داد. به گزارش امور ارتباطات سازمان، اکبر امجدی مدیر عامل این سازمان […]

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز:مرحله سوم هرس فرم دهی ارقام ردیفی از پانزدهم شهریور‌ماه آغاز می‌شود.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز مرحله سوم هرس فرم‌دهی ارقام ردیفی از پانزدهم شهریور‌ماه خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان، اکبر امجدی مدیر عامل این سازمان با اشاره به اجرای موفقیت آمیز مراحل اول و دوم هرس فرم دهی ارقام ردیفی ، خاطر‌نشان کرد: هرس فرم‌دهی ارقام ردیفی که در اوایل سال جاری و با رعایت اصول فنی زیر نظر اساتید مجرب دانشگاهی انجام گرفت، برای اولین باری بود که در طول چند سال گذشته و با حجم بالای کاری انجام گرفت که جلوه و زیبایی خاصی در معابر اصلی و فرعی و نیز بوستان‌های شهری ایجاد کرد.

وی علاوه بر ایجاد چشم‌انداز زیبای بصری، استفاده مناسب از نور آفتاب، کنترل آفات و بیماری، تغذیه مناسب و آبیاری صحیح ارقام ردیفی را از جمله قوائد هرس فرم‌دهی ارقام ردیفی برشمرد.