مردم اهر و هریس از تسهیلات بانکی محروم هستند/ بودجه کشور امروز صرف پرداخت حقوق کارکنان می‌شود
مردم اهر و هریس از تسهیلات بانکی محروم هستند/ بودجه کشور امروز صرف پرداخت حقوق کارکنان می‌شود

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با انتقاد از نحوه واگذاری تسهیلات بانکی مربوط به زلزله زدگان عنوان کرد: مردم اهر و هریس با وجود نص صریح قانون از تسهیلات بانکی محروم هستند. به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، بیت‌الله عبداللهی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ […]

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با انتقاد از نحوه واگذاری تسهیلات بانکی مربوط به زلزله زدگان عنوان کرد: مردم اهر و هریس با وجود نص صریح قانون از تسهیلات بانکی محروم هستند.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، بیت‌الله عبداللهی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به عدم اجرای بند (د) قانون بودجه سال ۹۶ و بند(خ) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص امهال وام به زیان‌ده بودن حوادث غیرمترقبه و زلزله اشاره کرد و خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی اظهار داشت: متأسفانه مردم اهر و هریس نمی‌توانند از تسهیلات بانکی در این خصوص بهره‌مند شوند و با توجه به جلسات برگزار شده در این باره با مسئولان ذیربط امیدواریم وعده‌های داده شده از سوی مسئولان عملی شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن بودجه سال ۹۷ در صحن علنی مجلس تصریح کرد: امروز فرهنگیان به اقداماتی که نمایندگان برای آنها انجام می‌دهند، چشم دارند و ما نباید با غفلت از این قشر مهم زیان‌های جبران‌ناپذیری را به سیستم آموزش و پرورش کشور وارد کنیم.

وی یادآور شد: متأسفانه بودجه کشور امروز صرف پرداخت یارانه و حقوق کارکنان می‌شود و بودجه‌ای برای پروژه‌های عمرانی باقی نمی‌ماند  و این پروژه‌ها با حداقل اعتبار پیش می‌رود.

عبداللهی اضافه کرد: این مسئله به بیکاری جوانان و افزایش آمار بیکاران قطعا دامن می زند و مشکلات گسترده‌ای را ایجاد می‌کند.