مردم را به آینده امیدوار کنید
مردم را به آینده امیدوار کنید

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جلسه سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: مشکلات در جامعه زیاد است و باید مسئولان به فکر حل مشکلات باشند ولی این به معنای آن نیست که هر تریبونی به دست مان رسید مشکلات و کمبودها […]

به گزارش تایسیز اذربایجان

به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جلسه سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: مشکلات در جامعه زیاد است و باید مسئولان به فکر حل مشکلات باشند ولی این به معنای آن نیست که هر تریبونی به دست مان رسید مشکلات و کمبودها را مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه باید قدری هم انصاف داشته و از دستاوردهای نظام گفته و مردم را امیدوار کنیم، افزود: بعضی از ماها همان نقشی را بازی می کنیم که دشمن می خواهد و به هر چیزی بدبین هستیم.
امام جمعه تبریز با تاکید بر رفع مشکلات، گرانی و بی عدالتی ها گفت: مردم به هنگام مراجعه به ادارات مشکلاتی دارند که باید با خوشرویی آنها را حل کرد.

وی از جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، علوم پزشکی و دانشگاه ها خواست عملکرد خود را از ابتدای انقلاب تا کنون در قالب نمایشگاه یا کتاب اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان خدمات چهل ساله نظام قرار گیرند.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه گرامیداشت انقلاب فقط به نصب پرچم و چراغ نیست، اظهار داشت: امسال هدف مان این است که دستاوردهای انقلاب را به نمایش بگذاریم و این بهترین تبلیغ برای سالگرد پیروزی انقلاب است.
وی در مورد رویداد ۹ دی نیز گفت: در این مورد نیز باید انصاف داشته باشیم و ببینیم جریانی که در سال ۸۸ پیش آمد چه لطمه ای به کشور زد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: با انصاف بررسی کنیم که دشمن چگونه برای ایجاد اختلاف بین مردم برنامه ریزی کرد و در واقع طراحان اصلی این حادثه در خارج کشور بودند و یک عده هم که آدم های خوبی بودند در اثر بی بصیرتی وارد جریان شدند.
حجت الاسلام آل هاشم همچنین نقش رسانه ها را در اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب و عملکرد مسئولان بی بدیل دانست و گفت: نقش رسانه ها در ایجاد ذهنیت مثبت و منفی افکار عمومی بالاست بنابراین واقعیت را از زبان خودمان بگوییم تا دیگران غیر واقعیت ها را نگویند.

نقاط قوت نظام را برجسته کنیم
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی وظیفه همه است که از داشته هایمان مراقبت کنیم و نقاط قوت خود را برجسته کنیم.
محمد وحدتی هلان با بیان اینکه در آتش سوزی کالیفرنیا قدرت پوشالی امریکا نتوانست آن را به زودی مهار کند، افزود: آنها دوست دارند خود را بزرگ نشان دهند و در مورد ما سیاه نمایی کنند.
وی اظهار داشت: ما همیشه نقاط ضعف هایی را که در ادارات و مسوولان است، می بینیم اما نمی توانیم عملکردمان را در اختیار مردم بگذاریم.
رییس مجمع نمایندگان استان با تاکید بر ارایه عملکردها در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: اگر ضعف هایی آنها را برطرف کنیم ولی دستاوردهای نظام را اطلاع رسانی کنیم.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز تبریز نیز نقش رسانه ها در تبیین دستاوردهای انقلاب را برجسته توصیف کرد و گفت: حلقه مفقوده عدم تبیین درست عملکرد دستگاه ها، رسانه ها هستند .
محمد عزیزی راد با بیان اینکه متاسفانه دستگاه ها آن چنان که شایسته است رسانه ها را جدی نمی گیرند، اظهار داشت: وقتی رسانه ها از دستگاه ها برای تبلیغ عملکردشان سوال می کنند، با یک بروکراسی عظیم مواجه می شوند به همین علت خدمات برجسته دولت به اطلاع مردم نمی رسد.