مرند رتبه اول آذربایجان شرقی در کشف کالای قاچاق را دارد
مرند رتبه اول آذربایجان شرقی در کشف کالای قاچاق را دارد

به گزارش تایسیز اذربایجان  سرهنگ کاظم دهقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، پلیس را امین و پناهگاه مردم دانست و افزود: با تعامل و همکاری مردم روز به روز اقتدار و عملکرد نیروی انتظامی بیشتر و این امر موجب افزایش امنیت و آسایش مردم می شود. وی با اشاره به مشکل اعتیاد در […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  سرهنگ کاظم دهقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، پلیس را امین و پناهگاه مردم دانست و افزود: با تعامل و همکاری مردم روز به روز اقتدار و عملکرد نیروی انتظامی بیشتر و این امر موجب افزایش امنیت و آسایش مردم می شود.

وی با اشاره به مشکل اعتیاد در جامعه گفت: بهترین راه جلوگیری از آلودگی جوانان به اعتیاد انجام اقدامات پیشگیری است.

دهقانی در مورد برخورد پلیس با مخلان اقتصادی در شهرستان نیز گفت: در این خصوص تاکنون سه فقره کشف کالاهای احتکار شده به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند دلیل ۷۰ درصد تلفات ناشی از تصادفات شهری و جاده ای را عامل انسانی دانست و افزود: تعداد تصادفات منجر به فوتی در کشور روزانه ۴۳ نفر، هفتگی ۳۰۱ نفر، ماهانه ۱۲۹۰ نفر و سالانه نزدیک ۱۶ هزار نفر می باشد که این آمار فاجعه است.

وی همچنین فضای مجازی را از جمله آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان مرند برشمرد و گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی هم می تواند به عنوان فرصت و هم تهدید باشد، لذا امروز باید از آن در جهت انسجام و وحدت مردم بهره برده و مباحث فضای مجازی را در این راستا پیش ببریم.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.