مرکز مدیریت سلامت تبریز همکار سازمان جهانی بهداشت شد
مرکز مدیریت سلامت تبریز همکار سازمان جهانی بهداشت شد

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران روز سه شنبه در آیین انتخاب این مرکز به عنوان همکار سازمان جهانی بهداشت گفت: وجود پتانسیل‎های بالا در مرکز ملی مدیریت سلامت تبریز و سابقه همکاری ۴ ساله با این مجموعه از علل اصلی انتخاب مجدد آن به عنوان مرکز همکار […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران روز سه شنبه در آیین انتخاب این مرکز به عنوان همکار سازمان جهانی بهداشت گفت: وجود پتانسیل‎های بالا در مرکز ملی مدیریت سلامت تبریز و سابقه همکاری ۴ ساله با این مجموعه از علل اصلی انتخاب مجدد آن به عنوان مرکز همکار است.

کریستف هاملمان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: این دانشگاه مرکز ترافیک دانشگاه حرفه‎ای و سیستماتیک بوده و به مسایل بهداشتی حاشیه‎ شهرها توجه می کند.
وی اظهار داشت: همکاری مرکز مدیریت سلامت تبریز با سازمان جهانی بهداشت باید به گونه‎ای باشد که پس از پایان ۴ سال دوباره به این همکاری ادامه دهد.

همزمان با این آیین، کارگاه تربیت مربی، مراقبت و مدیریت بیمارستانی با حضور مدیرانی از کشورهای افغانستان و عراق نیز به کار خود پایان داد.