مزار شهدای مدافع حرم در تبریز غبارروبی شد
مزار شهدای مدافع حرم در تبریز غبارروبی شد

مزار شهدای مدافع حرم در تبریز غبارروبی شد مزار شهدای مدافع حرم شهرستان تبریز روز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا و مسئولان استانی عطر افشانی و غبارروبی شد. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از ایرنا, این آیین به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و روز جهانی مقاومت به […]

مزار شهدای مدافع حرم در تبریز غبارروبی شد

مزار شهدای مدافع حرم در تبریز غبارروبی شد

مزار شهدای مدافع حرم شهرستان تبریز روز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا و مسئولان استانی عطر افشانی و غبارروبی شد.

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از ایرنا, این آیین به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و روز جهانی مقاومت به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی برگزار و طی آن قطعه شهدای مدافع حرمِ گلزار شهدای وادی رحمت تبریز عطرافشانی شد.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگ بر گردن ملت ایران دارند، گفت: اگر فداکاری و رشادت های این شهدا و رزمندگان حرم آل الله نبود، امروز سرنوشت میهن اسلامی مشخص نبود.

حجت‌الاسلام سیدعلی فقیه یادآور شد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و سلامت وظیفه تک تک آحاد مردم است، چرا که فداکاری و از جان گذشتگی آنها مایه سربلندی ایران اسلامی است.

آذربایجان شرقی تعداد ۱۵ شهید مدافع حرم دارد.

این استان در طول سال های دفاع مقدس ۱۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.