مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی: الگوگیری از سبک زندگی حضرت زهرا(س) موجب تحکیم خانواده خواهد شد
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی: الگوگیری از سبک زندگی حضرت زهرا(س) موجب تحکیم خانواده خواهد شد

• نجیبه پورکریم مسئول معاونت بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا ضمن اشاره به مقام زن و مادر، شیوه رفتار حضرت زهرا (س) را بهترین الگو برای معرفی کردن به جوانان و نوجوانان دانست. منصوره کیانی در جلسه هم اندیشی با بانوان اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س)، روز زن و مقام مادر، گفت: اگر […]

• نجیبه پورکریم

مسئول معاونت بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا ضمن اشاره به مقام زن و مادر، شیوه رفتار حضرت زهرا (س) را بهترین الگو برای معرفی کردن به جوانان و نوجوانان دانست.

منصوره کیانی در جلسه هم اندیشی با بانوان اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س)، روز زن و مقام مادر، گفت: اگر چهره حضرت زهرا (س) و چهره بانوان موفق که بعد از انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس و دوران  کرونا ایثار و فداکاری کردند را  به عنوان الگوی سوم زن مسلمان به فرزندان خود معرفی کنیم و شاخصه های زندگی این عزیزان را به خوبی به آنان ارائه دهیم، دیگر هیچ کسی دنبال الگو های دیگر نمی رود.

وی با اشاره به ابعاد زندگی حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: اگر شیوه رفتاری ایشان را خوب بررسی کنیم می بینیم از زندگی شخصی تا حضور اجتماعی شان هر یک الگویی جامع برای زندگی نه تنها بانون که مردان است.

کیانی،  توجه به بُعد مادری در رفتار با فرزندان خود و حتی بازی با آن ها را از مهم ترین مولفه هایی خواند که امروز در جامعه ما در اثر تغییر سبک زندگی کمرنگ شده است.

مسئول معاونت بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا، با بیان اینکه متاسفانه نقش مادری به خاطر تغییر و تحول سبک زندگی در جامعه جایگاه خود را از دست داده است تأکید کرد: وظیفه ما این است که جایگاه و ارزش مادری را به جایگاه  اصلی خود دوباره برگردانیم وامید است با کمک رسانه ها بتوانیم در این راستا موفق بوده و شاهد بهترین رویداد ها باشیم.

کیانی افزود:  قطعاً اگر ابعاد زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگویی جامع و کامل به خوبی در جامعه تبیین شود، خانواده ها از تحکیم بیشتری برخوردار خواهند بود.

وی عنوان کرد:  برخی از آسیب های اجتماعی موجود در جامعه به علت نبود آرامش و صمیمیت در خانواده بروز می یابند و بر جامعه تاثیر می گذارند و برخی آسیب ها از جامعه بر فرد تاثیر گذاشته و کانون خانواده را دچار مشکل می کنند که اگر ما الگویی مناسب داشته باشیم قطعاً این آسیب ها کاهش خواهند یافت.

کیانی با اشاره به تنوع  برنامه های در نظر گرفته شده برای مخاطبان،گفت: هدف گذاری ما، ارائه برنامه برای عموم مردم بوده و مخاطب خاصی نداریم، بلکه تلاش می‌کنیم برنامه‌ها مطابق ذائقه مخاطبان باشد.

وی با تأکید بر  این‌که تلاش خواهیم کرد یک سری برنامه‌های شاخص در حوزه بانوان ارائه دهیم، اضافه کرد: استان آذربایجان شرقی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری بانوان شاخص متعددی دارد و در راستای معرفی این بانوان شاخص به جامعه نیز تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زنان در جامعه معرفی شود.

مسئول معاونت بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به پیام رهبر انقلاب به کنگره هفت هزار شهید زن گفت: ایشان در بیانات خود الگوی سوم زن را مطرح و معرفی میکنند.

در این نشست هم اندیشی بانوان خبرنگار نیز با مطرح کردن برخی از آسیب ها و چالش های جامعه به گفت و گو و تبادل نظر با مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا پرداختند.