مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان شرقی منصوب شد
مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان شرقی منصوب شد

مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان شرقی منصوب شد با صدور حکمی از سوی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی منصوب گردید. به گزارش تایسیز نیوز، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با صدور حکمی حامد بالازاده از دانش آموختگان حوزه علمیه قم را به […]

مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان شرقی منصوب شد

مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان شرقی منصوب شد

با صدور حکمی از سوی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی منصوب گردید.

به گزارش تایسیز نیوز، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با صدور حکمی حامد بالازاده از دانش آموختگان حوزه علمیه قم را به عنوان مسئول جدید این اتحادیه در استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

“اکنون در مسیر گام دوم و پنجمین دهه حیات مبارک و انسان ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایامی که تشکل نورانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته مسئولیتی سنگین به ما سپرده شده است این مسئولیت خطیر از سویی مستلزم شکرگزاری بابت توفیق خدمت به دانش آموزانی، مؤمن فهیم بصیر و انقلابی است و از سویی دیگر بار این مسئولیت جز با همراهی برادرانی مؤمن با روحیه جهادی و انقلابی به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

لذا نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی شما را به مدت دو سال به عنوان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر عجل ا… تعالی فرجه الشریف و در انجام وظایف اسلامی دانش آموزان محوله موفق و مؤید باشید.”

لازم به ذکر است اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان اولین تشکل دانش آموزی مولود انقلاب اسلامی با دو ماموریت نیروسازی و جریان سازی در بین دانش آموزان کشور ایفای نقش می‌کند.

حامد بالازاده دانش آموخته حوزه علمیه قم و از فارغ‌التحصیلان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان می‌باشد که دارای سوابقی همچون معاون فرهنگی تربیتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان شرقی، عضو مرکز گفتمان توحید پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) قم، رابط مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان در استان آذربایجان شرقی و فعالیت های متعدد فرهنگی و اجتماعی در تشکل های فرهنگی تبریز و قم میباشد.

گفتنی است پیش از این آقای محمدتقی حمیدی‌نیا این مسئولیت را در استان آذربایجان شرقی بر عهده داشت.