مسیرگشایی اتصال باغمیشه به الهیه در منطقه ۵، آماده بهره برداری شد
مسیرگشایی اتصال باغمیشه به الهیه در منطقه ۵، آماده بهره برداری شد

به گزارش تایسیز اذربایجان میرعلی اصغر نساج غازانی با اعلام این مطلب گفت: هدف از اجرای این مسیرگشایی کاهش بار ترافیک وهمچنین راحتی تردد وسایط نقلیه مابین کوی الهیه وشهرک باغمیشه است. وی افزود: برای اجرای این پروژه ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است. با احداث این خیابان به طول ۲۰۰ متر تردد وسایط نقلیه بین […]

به گزارش تایسیز اذربایجان میرعلی اصغر نساج غازانی با اعلام این مطلب گفت: هدف از اجرای این مسیرگشایی کاهش بار ترافیک وهمچنین راحتی تردد وسایط نقلیه مابین کوی الهیه وشهرک باغمیشه است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است. با احداث این خیابان به طول ۲۰۰ متر تردد وسایط نقلیه بین کوی الهیه و باغمیشه امکان پذیر شده است .

شهردار منطقه ادامه داد: با توجه به همجواری شهرک باغمیشه و کوی الهیه و حجم بالای تردد در این دو منطقه احداث یک رشته خیابان جزو طرح های تفصیلی تصویب شده بود، که توسط اداره حمل ونقل وترافیک منطقه پنج اجرا شده است.

نساج در رابطه با مشخصات این مسیرگشایی گفت: خیابان الهیه به باغمیشه ۲۰۰ مترطول و ۱۶ مترعرض دارد و در این پروژه ۳۵۰۰متر مکعب خاکبرداری و۱۴۰۰ متر مکعب خاکریزی صورت گرفته است.