مسیر ورزشگاه یادگار امام(ره) ساماندهی می‌شود
مسیر ورزشگاه یادگار امام(ره) ساماندهی می‌شود

هدیه شهرداری تبریز به هواداران تراکتور مسیر ورزشگاه یادگار امام(ره) ساماندهی می‌شود شهردار تبریز در پنجمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳، ضمن بازدید از عملیات تعریض خیابان جوان بر ساماندهی هر چه سریع‌تر محوطه ورزشگاه یادگار امام (ره) تاکید کرد. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، […]

هدیه شهرداری تبریز به هواداران تراکتور

مسیر ورزشگاه یادگار امام(ره) ساماندهی می‌شود

مسیر ورزشگاه یادگار امام(ره) ساماندهی می‌شود

شهردار تبریز در پنجمین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳، ضمن بازدید از عملیات تعریض خیابان جوان بر ساماندهی هر چه سریع‌تر محوطه ورزشگاه یادگار امام (ره) تاکید کرد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در این بازدید ضمن اشاره به آغاز عملیات زیرسازی مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام(ره) گفت: با توجه به ظرفیت بالای ورزشگاه یادگار امام(ره)، ورودی و محیط پیرامون آن در شان تبریز و هواداران تراکتور نیست. به همین منظور خیابان جوان به عنوان مسیر دسترسی به استادیوم به طول ۸۵۰ متر افزایش و عرض آن ۳۵ متر تعریض می شود.

وی علاوه بر بحث تعریض و آسفالت‌ریزی خیابان، به مشکل دفع آب‌های سطحی این محوطه اشاره کرد و افزود: به هنگام نزول باران، گل و لای خیابان جوان به اتوبان کسایی سرریز و باعث ایجاد چهره نازیبا در این منطقه می‌شود که با انجام عملیات عمرانی، آب‌های سطحی به داخل کانال‌ها هدایت خواهند شد و سپس مشکل روشنایی آن را حل خواهیم کرد.

هوشیار تصریح کرد: برخی مشکلات محیط زیستی نیز در این محل وجود دارد که با همکاری مجموعه‌های ذی‌ربط رفع می‌شود و همچنین چندین قنات آب که در این منطقه وجود دارد، احیا می‌شود.

گفتنی است، با اتمام این پروژه، خودروهای عبوری از مسیر خیابان جوان با سهولت و ایمنی بیشتری تردد کرده و مشکل بروز تصافات احتمالی به سبب کم عرضی خیابان مرتفع خواهد شد.