مشارکت با صنایع و کارخانجات آذربایجان‌شرقی برای انجام بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست
مشارکت با صنایع و کارخانجات آذربایجان‌شرقی برای انجام بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از فراخوان گسترده جهت دعوت به همکاری با کارخانجات و صنایع بزرگ کلان‌شهر تبریز در خصوص مشارکت در تبلیغات و بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست و کاهش تولید پسماندهای تجزیه‌ناپذیر خبر داد. به گزارش  تایسیز آذربایجان ،  به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز،علیرضا اصغری اظهار داشت: فراخوان […]

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از فراخوان گسترده جهت دعوت به همکاری با کارخانجات و صنایع بزرگ کلان‌شهر تبریز در خصوص مشارکت در تبلیغات و بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست و کاهش تولید پسماندهای تجزیه‌ناپذیر خبر داد.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ،  به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز،علیرضا اصغری اظهار داشت: فراخوان گسترده برای دعوت به همکاری با کارخانجات و صنایع بزرگ تبریز در خصوص جلب مشارکت در تبلیغات و بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌زیست و کاهش تولید پسماندهای تجزیه‌ناپذیر توسط سازمان مدیریت پسماند صورت گرفت.

وی با بیان اینکه  سازمان مدیریت پسماند همواره در خصوص تعاملات ارتباط صنعت با حفظ محیط‌زیست نیز پیش قدم بوده است، افزود : مشارکت با صنایع و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهره‌مندی از تبلیغات و بسته‌بندی‌های موافق با محیط‌زیست می‌تواند گام بزرگی برای حفظ محیط‌زیست و کاهش تولید پسماندهای تجزیه‌ناپذیر باشد.

اصغری خاطرنشان ساخت: همان طور که ارائه مباحث آموزش شهروندی در صنایع جزو برنامه‌های سازمان بوده و در این زمینه کارگاه‌های آموزشی متعددی نیز برگزار شده است، بر آن هستیم تا با مشارکت حداکثری صنایع نیز بتوانیم فرهنگ‌سازی در زمینه مدیریت اصولی پسماندها به‌ویژه استفاده از روش‌های نوین سازگار با محیط‌زیست در خصوص عرضه محصولات و بسته‌بندی، خرید به اندازه نیاز مصرف و کاهش تولید پسماندها را در بین شهروندان عزیز نهادینه سازیم.