مشکلی برای تردد در جاده‌های استان وجود ندارد/برف‌روبی راه ۲۲۰ روستا در حال انجام است
مشکلی برای تردد در جاده‌های استان وجود ندارد/برف‌روبی راه ۲۲۰ روستا در حال انجام است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی  اعلام کرد: تردد در تمامی آزادراه‌ها، بزرگ‌راه‌ها و راه‌های اصلی و فرعی در جریان بوده و از نظر راهداری مشکلی برای تردد در جاده‌های استان وجود ندارد.  به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ،حسین بلوکی  با اشاره به بارندگی‌های دو روز اخیر،  اظهار کرد: به دنبال […]

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی  اعلام کرد: تردد در تمامی آزادراه‌ها، بزرگ‌راه‌ها و راه‌های اصلی و فرعی در جریان بوده و از نظر راهداری مشکلی برای تردد در جاده‌های استان وجود ندارد.
 به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ،حسین بلوکی  با اشاره به بارندگی‌های دو روز اخیر،  اظهار کرد: به دنبال بارش باران، برف و کولاک در سطح استان، اکیپ‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان فعالیت کرده و ۸۵۰۰ کیلومتر برف‌روبی انجام دادند. راه ۶۵۰ روستا برف‌روبی شده و برف‌روبی راه ۲۲۰ روستا هم توسط اکیپ‌های راهداری در حال انجام است.
وی ادامه داد: رانندگان در اکثر راه‌ها به ویژه مسیر اهر – کلیبر، خواجه – ورزقان، تبریز – اهر، آزادراه تبریز – زنجان و گردنه‌های برف‌گیر استان همچون شیبلی حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.
بلوکی در رابطه با بسته بودن آزادراه «تبریز-زنجان»، گفت: شب گذشته حدود یک ساعت آزادراه تبریز – زنجان به دلیل کولاک شدید و با دستور پلیس راه بسته بود، اما ار نظر راهداری مشکلی برای تردد در این مسیر وجود نداشت.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که رانندگان از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان برای انجام سفرهای ضروری، باک خودرو را پر کرده و حین رانندگی فاصله‌ی طولی و سرعت مجاز را رعایت کنند، همچنین لباس گرم و غذا هم به همراه داشته باشند.