مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز آذربایجان شرقی نداریم
مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز آذربایجان شرقی نداریم

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از مهر، حسین نجاتی ظهر امروز پنج شنبه در جلسه مشترک مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با صاحبان صنایع غذایی استان در تبریز اظهار داشت: کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی تامین است و نگرانی در این خصوص نداریم. وی سپس با اشاره به اینکه روغن و برنج […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از مهر، حسین نجاتی ظهر امروز پنج شنبه در جلسه مشترک مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با صاحبان صنایع غذایی استان در تبریز اظهار داشت: کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی تامین است و نگرانی در این خصوص نداریم.

وی سپس با اشاره به اینکه روغن و برنج در فروشگاه ها به میزان کافی وجود دارد، ادامه داد: روند تولید و توزیع باید مدیریت شود و در این خصوص واحدهای تولیدی و فروشگاهی باید ارتباط تنگاتنگی باهم داشته باشند.

نجاتی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت بر قیمت اجناس و برخورد با محتکران گفت: تامین مایحتاج ضروری مردم اولویت اصلی تولیدکنندگان باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی باید با تعامل و همدلی و ارتباط دوسویه از این شرایط اقتصادی عبور کنیم، گفت: مردم از خرید بیش از حد مایتحتاج خود خودداری کنند چراکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.