معبودی: وارد لیگ رباط صلیبی می‌شویم!/در تمرینات شرکت نمی کنم!
معبودی: وارد لیگ رباط صلیبی می‌شویم!/در تمرینات شرکت نمی کنم!

معبودی: وارد لیگ رباط صلیبی می‌شویم!/در تمرینات شرکت نمی کنم! کاپیتان ماشین‌سازی معتقد است با شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر تعداد مصدومان از تعداد بیماران مبتلایان به کرونا بیشتر می‌شود. عزیز معبودی در خصوص بازگشت به تمرینات ماشین‌سازی گفت: من هنوز روی حرف خودم که دو هفته قبل گفته بودم، هستم و تا روزی که […]

معبودی: وارد لیگ رباط صلیبی می‌شویم!/در تمرینات شرکت نمی کنم!

کاپیتان ماشین‌سازی معتقد است با شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر تعداد مصدومان از تعداد بیماران مبتلایان به کرونا بیشتر می‌شود.

عزیز معبودی در خصوص بازگشت به تمرینات ماشین‌سازی گفت: من هنوز روی حرف خودم که دو هفته قبل گفته بودم، هستم و تا روزی که در جمع اعضای تیم تست مثبت کرونا داشته باشیم، در تمرینات شرکت نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم به سلامتی خود و خانواده‌ام بیشتر از فوتبال بها بدهم.

مدافع ماشین‌سازی درباره تمرینات گروهی این تیم ابراز کرد: تیم ماشین‌سازی تا به امروز تمرین گروهی نداشته و کادر فنی و پزشکی بچه‌ها را به گروه‌های هفت نفره تقسیم کرده‌اند و تمرین می‌دهند. این به معنای تمرین گروهی نیست و شاید بچه‌ها بتوانند خود را از نظر بدنی آماده نگه دارند ولی نمی‌توانند هماهنگی بازی را داشته باشند.

https://telegram.me/hamshahriazarbayjansharghi