معرفی همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳
معرفی همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳

دعوت شهردار تبریز از سفرای ایران در کشورهای خارجی؛ معرفی همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ شهردار تبریز هدف از برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری ۲۰۲۳ را جذب سرمایه‌گذاران ایرانی در خارج از کشور عنوان کرد و گفت: برای برگزاری این همایش به کمک و همیاری وزارت خارجه و سفرای ایران در کشورهای دیگر نیاز داریم. به […]

دعوت شهردار تبریز از سفرای ایران در کشورهای خارجی؛

معرفی همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳

معرفی همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳

شهردار تبریز هدف از برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری ۲۰۲۳ را جذب سرمایه‌گذاران ایرانی در خارج از کشور عنوان کرد و گفت: برای برگزاری این همایش به کمک و همیاری وزارت خارجه و سفرای ایران در کشورهای دیگر نیاز داریم.

به گزاش تایسیز نیوزبه نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در دیدار با ناصر محبتی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ترابزون اظهار کرد: همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۴ مهر امسال به صورت علمی در دانشگاه تبریز و تخصصی در مرکز همایش های بین المللی توسط شهرداری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت های کشور ترکیه در این خصوص افزود: تلاش داریم نظر سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای را به این همایش بین المللی جلب کنیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: ایران در حوزه صنعت و مصالح ساختمانی ظرفیت‌های جدی داشته و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی اضافه کرد: تلاش داریم در این همایش، ظرفیت‌های علمی، صنعتی و کارخانجات تبریز نشان داده شود.

به گفته شهردار تبریز، باید ترتیبی برای حضور صنعتگران و سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای در تبریز اتخاذ شود.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی دو مجوز در خصوص واردات هزار دستگاه اتوبوس و همچنین اتوبوس های بین راهی اخذ کرده ایم که در صورت تحقق مجوز واردات یک هزار دستگاه اتوبوس از این تعداد به دیگر شهرهای کشور نیز تعلق خواهد یافت.