مقبره‌الشعرا پروژه نیابتی شهرداری است /شهرداری در پرداخت حقوق کارمندان خود مانده است
مقبره‌الشعرا پروژه نیابتی شهرداری است /شهرداری در پرداخت حقوق کارمندان خود مانده است

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، فریدون بابایی‌اقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: پروژه مقبره‌الشعرا از جمله پروژه‌هایی برای شهرداری است که در دوره قبل از آن به عنوان پروژه نیابتی یاد می‌شد. وی افزود: منظور از پروژه نیابتی یعنی پروژه‌ای که برای یک دستگاه و مجموعه دیگری است ولی شهرداری اجرای […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از فارس، فریدون بابایی‌اقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: پروژه مقبره‌الشعرا از جمله پروژه‌هایی برای شهرداری است که در دوره قبل از آن به عنوان پروژه نیابتی یاد می‌شد.

وی افزود: منظور از پروژه نیابتی یعنی پروژه‌ای که برای یک دستگاه و مجموعه دیگری است ولی شهرداری اجرای آن را بر عهده گرفته است.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه در مقطعی از زمان شرایط مالی شهرداری مطلوب بود و کارها به خوبی جلو می‌رفت و پیمانکاران مطالبات خود را دریافت می‌کردند، افزود: در حال‌حاضر شهرداری در پرداخت حقوق کارمندان خود مانده است و به عبارتی پروژه‌های اصلی شهرداری از جمله وضعیت آسفالت بی. آر. تی، آسفالت خیابان‌ها و چاله‌های محلات در وضعیت نامعلوم قرار گرفته است در حالی که این پروژه‌ها جزو مطالبات مردمی بوده و مردم ناراضی هستند.

وی اضافه کرد: شهرداری باید با تامین اعتبارات و بودجه ابتدا پروژه‌های اصلی شهر را تکمیل کند و هزینه‌کرد میلیاردی برای پروژه‌های نیابتی جای بحث دارد.

بابایی‌اقدم با اشاره به ایجاد برخی حساسیت‌ها به موضوعاتی خارج از وظایف شهرداری بیان کرد: در رابطه با تکمیل پروژه مقبره‌الشعرا باید اتفاق نظر ایجاد شود تا بخشی از منابع مورد نیاز از طریق متولی اصلی نیز تامین شود.