ملک محمدی:تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تبدیل به زنگ تفریح رقبای خود شده بود
ملک محمدی:تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تبدیل به زنگ تفریح رقبای خود شده بود

ملک‌محمدی: تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تبدیل به زنگ تفریح رقبای خود شده بود مربی سابق تیم ملی جودو با اشاره به عملکرد ملی‌پوشان گفت که تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تبدیل به زنگ تفریح رقبای خود شده بود. حامد ملک‌محمدی در خصوص عملکرد تیم ملی جودو در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: […]

 تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تبدیل به زنگ تفریح رقبای خود شده بود

ملک‌محمدی:

تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تبدیل به زنگ تفریح رقبای خود شده بود

مربی سابق تیم ملی جودو با اشاره به عملکرد ملی‌پوشان گفت که تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تبدیل به زنگ تفریح رقبای خود شده بود.

حامد ملک‌محمدی در خصوص عملکرد تیم ملی جودو در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: عملکرد تیم مشخص است و حتی اگر جودوکار نباشیم و به عنوان بیننده نیز مسابقات را پیگیری می‌کردیم متوجه می‌شدیم که در قهرمانی آسیا زنگ تفریح بودیم. چین هیچ وقت مقابل ما جودو نداشته و تاکنون کدام یک از جودوکاران ما به چین باخته است؟ در مسابقات قرقیزستان شاهد باخت به چین بودیم. زمانی که ما در تیم ملی بودیم آرزو داشتیم با حریفانی از مالدیو، قطر یا کویت روبه‌رو شویم، اما در حال حاضر ما جای این کشورها را گرفته‌ایم.

وی در خصوص اعتراض‌هایی که به انتخاب ملی‌پوشان  داشت، گفت: قصد توهین به ورزشکاری را ندارم، اما می‌خواهم فنی صحبت کرده و واقعیت‌ها را بگویم. باید تیمی را برای حضور در مسابقات انتخاب می‌کردیم که از حیثیت و برند جودو ایران دفاع می‌کرد و پرچم کشورمان را بالا می‌برد یا حداقل بدون کسب مدال طلا در شأن ایران کار می‌کرد، اما یا من معنی جوانگرایی را خوب متوجه نشدم یا دوستان چیزی از جوانگرایی نمی‌دانند. جوانگرایی یعنی ورزشکار ۳۰ ساله داری که همه حریفان خود را شکست داده است، اما رفته رفته جودو او رو به اتمام است، در این شرایط بدون کنار گذاشتن او، یک جوان را در کنارش اعزام می‌کنیم تا وقتی جودو  را کنار گذاشت از صفر شروع نکنیم.