ملی پوش ناراضی استقلال در راه تراکتور
ملی پوش ناراضی استقلال در راه تراکتور

ملی پوش ناراضی استقلال در راه تراکتور ملی پوش ناراضی استقلال در راه تراکتور تراکتور به دنبال جذب ملی پوش استقلال است. وریا غفوری ، ملی پوش ناراضی استقلال که تکلیف ماندن یا رفتنش هنوز مشخص نیست، مورد توجه باشگاه تراکتورسازی قرار گرفته است. البته با توجه به حضور غفوری در اردوی تیم ملی هنوز […]

ملی پوش ناراضی استقلال در راه تراکتور

ملی پوش ناراضی استقلال در راه تراکتور تراکتور به دنبال جذب ملی پوش استقلال است.
وریا غفوری ، ملی پوش ناراضی استقلال که تکلیف ماندن یا رفتنش هنوز مشخص نیست، مورد توجه باشگاه تراکتورسازی قرار گرفته است. البته با توجه به حضور غفوری در اردوی تیم ملی هنوز مذاکرات تراکتوری ها با او به صورت جدی انجام نشده است.

لازم به ذکر است که از فرصت یک هفته ای استقلال به غفوری ۲ هفته گذشته و باشگاه استقلال که اعلام کرده بود تمام جزییات را در اختیار هواداران قرار می دهد، هنوز هیچ واکنشی به این موضوع نداشته است. در شرایطی که شنیده می شد این پیشنهاد با کاهش نسبت به گذشته رو به رو بوده و وریا نیز مطالباتی از سال های گذشته دارد که هنوز پرداخت نشده، آبی ها هنوز وضعیت او را تعیین تکلیف نکردند تا تکلیف وریا مشخص نشود.

با توجه به موارد فوق در صورتی که کار غفوری با استقلال به صورت رسمی به پایان برسد، تراکتورسازی را باید مقصد بعدی این بازیکن بدانیم.