منصوریان:امیدوارم فردا به فرم اصلی‌مان برسیم و به اولین سه امتیازمان دست پیدا کنیم.
منصوریان:امیدوارم فردا به فرم اصلی‌مان برسیم و به اولین سه امتیازمان دست پیدا کنیم.

منصوریان:سپاهان باشگاهی است که نزدیک‌ترین باشگاه به تراکتور به حساب می‌آید و حس خوبی میان دو باشگاه وجود دارد و شباهت‌های زیادی به یکدیگر داریم. 🔸امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم و یک بازی فوق‌العاده خوب را هم ببینیم. امیدوارم فردا به اولین سه امتیازمان دست یابیم. 🔸در دو هفته گذشته با سیستم سه […]

منصوریان:سپاهان باشگاهی است که نزدیک‌ترین باشگاه به تراکتور به حساب می‌آید و حس خوبی میان دو باشگاه وجود دارد و شباهت‌های زیادی به یکدیگر داریم.

🔸امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم و یک بازی فوق‌العاده خوب را هم ببینیم. امیدوارم فردا به اولین سه امتیازمان دست یابیم.

🔸در دو هفته گذشته با سیستم سه دفاعه بازی کردیم و از این سیستم هم عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

🔸با تمام احترامی که مالک باشگاه، مدیریت باشگاه و خود من برای داوران قائلیم و معتقدیم باید به داوری احترام گذاشت اما در بازی هفته اول دو پنالتی صد درصد ما را نگرفتند.

🔸با تمام احترام به داوری آقای سیدعلی که از دوستان خوب من است، به جز دو صحنه پنالتی باقی بازی را خوب مدیریت کرد، اما دو امتیاز به فوتبال تبریز بدهکار شد.

🔸نظر من این است که به همان اندازه که در فوتبال برتر به استقلال و پرسپولیس پرداخته می‌شود، به سایر تیم‌ها نیز بپردازند و به ما، سپاهان و سایر تیم‌ها نیز باید پرداخته شود.
🔸معتقدم جمعیت ۳۰ میلیونی پشت سر ماست و هر جا ترک زبان باشد، ما آنجا پایگاه داریم‌.

🔸پنالتی دقیقه ۳۳ که صد درصد دیده نشد و ما دو امتیاز از تیم آقای هدایت ممبینی طلبکار هستیم‌! علاقه‌ای هم نداریم این دو امتیاز فردا به ما داده شود، بلکه فقط می‌گوییم حق ما در حین بازی داده شود، نه اینکه تلافی این اتفاق در بازی با سپاهان در بیاید و امتیاز گمشده سپاهان را سر ما در بیاورند.

🔸امیدوارم فردا به فرم اصلی‌مان برسیم و به اولین سه امتیازمان دست پیدا کنیم.

🔸چون جمعیت ما نیست و یار دوازدهم نداریم، در خیلی از بازی‌ها شاید مجبور باشیم یک بر صفر برنده شویم. می‌دانید وقتی یار دوازدهم ما چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور حضور داشته باشند، تفاوت وجود دارد. هواداران برای ما دیگر یار دوازدهم نیستند. با این جمعیت هواداری ما و پرشوری هواداران، آنها یار دوازدهم و سیزدهم محسوب می‌شوند که از دقیقه یک تا آخر ایستاده تیم را تشویق می‌کنند و حالا ما این ابزار کشنده را نداریم که با حریف مقابله کنیم و بنابراین باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم و اجازه ندهیم موقعیت‌مان از دست برود.

🔸 متأسفانه دو بازیکن ما سرماخوردگی دارند و هنوز جواب آزمایش PCR آنها نیامده که بدانیم آیا سرماخوردگی آنها کروناست یا نه، به همین دلیل برای حفظ پروتکل‌ها هر دو بازیکن را در قرنطینه نگه داشتیم‌. یکی مسلمی‌پور دفاع چپ ماست و دیگری تیکدری که در ترکیب اصلی ما بود.

🔸محمدرضا خانزاده و محمد خرم الحسینی هم دو غایب دیگر ما در دیدار مقابل سپاهان هستند.

🔸من سال ها از آقایان تاج و ساکت خواهش کردم مبلغ قرارداد داوران را بالا ببرند، نمی شود فوتبالیست ها برای یک فصل چند میلیارد بگیرند، اما داوران برای هر بازی یک الی دو میلیون تومان بگیرند. این در هیچ جای دنیا عرف نیست، بروند از فوتبال آلمان و ایتالیا الگو برداری کنند.

🔸از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خواهش می کنم برای داوران قرارداد داشته باشند و حداقل قرارداد داوران در لیگ برتر باید ۵۰۰ میلیون تومان باشد. بیایند حق و حقوق داوران را از تیم های به نسبت مساوی بگیرند.

🔸حقوق داوران باید مثل فوتبال حرفه ای باشد و نمی شود داوران کار دوم و یا سوم داشته باشند. بعضی از داوران ما مثل دکتر حیدری که پزشک است نیازی به پول داوری ندارد و به عشق داوری در فوتبال حضور دارد. ۵۰۰ میلیون برای لیگ برتر، ۳۰۰ میلیون برای لیگ یک و ۱۵۰ میلیون برای لیگ دو در نظر بگیرند و شایسته سالاری باشد.

🔸هم به داوران توهین می شود هم مبلغ داوری کم است و اجازه مصاحبه هم ندارند و خودم برایم سوال است که چرا داوران با این پول قضاوت می کنند و حتما عاشق کار خود هستند.

🔸خوش شانس نیستم زمانی هدایت تیم تراکتور را برعهده گرفتم که شاهد خالی سکوهای ورزشگاه را شاهد هستیم. دلتنگ پرشورها هستیم و امیدوارم هر چه زودتر این ویروس از بین رفته و شاهد حضور تماشاگران تراکتور و شعار زیبای یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراکتور پرچمی باشیم.

🔸جا دارد از هواداران تراکتور تشکر نمایم که در نظرخواهی کنفدراسیون آسیا ۴۳ درصد رای آوردند.