منصوریان: می‌توانستیم برنده بازی شویم
منصوریان: می‌توانستیم برنده بازی شویم

منصوریان: می‌توانستیم برنده بازی شویمسرمربی تیم تراکتور گفت: در اواخر بازی می‌توانستیم برنده شویم. 🔸 علیرضا منصوریان پس از تساوی یک – یک تیمش مقابل نساجی، اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، مخصوصاً به تیم خودمان که خیلی زحمت کشید. ما در هر دو نیمه در روند تاکتیکی خوب کار کردیم و […]

منصوریان: می‌توانستیم برنده بازی شویم
سرمربی تیم تراکتور گفت: در اواخر بازی می‌توانستیم برنده شویم.

🔸 علیرضا منصوریان پس از تساوی یک – یک تیمش مقابل نساجی، اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، مخصوصاً به تیم خودمان که خیلی زحمت کشید. ما در هر دو نیمه در روند تاکتیکی خوب کار کردیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. در اواخر بازی می‌توانستیم حتی برنده شویم.

🔸وی افزود: تاکتیک تیم ما همانند هفته گذشته بر تیم حریف قالب بود اما در تمام کردن توپ‌ها دچار مشکل هستیم. موقعیت سوزی برای تراکتور جالب نیست، چون ما مدعی قهرمانی هستیم. در کل از عملکرد بچه‌ها راضی‌ام، اما از مصدومیت خانزاده ناراحت. در کل، تیم ما در روند تاکتیکی فوق‌العاده خوب کار کرد.

🔸سرمربی تیم تراکتور به انتقاد از حضور تماشاگران در ورزشگاه و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی پرداخت و عنوان کرد: با توجه به ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی، باید در محدوده استادیوم حدود ۵۰ نفر حضور داشته باشند، اما متاسفانه امروز پروتکلی در ورزشگاه رعایت نشد و بعد از بازی نیز ۲۰۰ نفر داخل زمین آمدند. ما امروز مقابل نساجی با تماشاگر بازی داشتیم و از روی سکوها به ما توهین می‌شد.

🔸منصوریان درمورد وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، گفت: من دوستان خوبی در نساجی دارم و کمترین حق فوتبال مازندران است که یک چمن طبیعی داشته باشد. بابت تغیرات رختکن‌ها به شما تبریک می‌گویم که خیلی استاندارد است. می‌شود این چمن را هم به چمن طبیعی تبدیل کرد. در هر صورت من از امکانات ورزشگاه شهید وطنی فوق‌العاده راضی‌ام.

🔸وی از عملکرد تیم داوری این دیدار نیز تمجید کرد و گفت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم که امروز خیلی خوب و مسلط کار کرد. خوشحالم که رضا کرمانشاهی به عرصه داوری برگشت. اگر فرد دیگری داور این دیدار بود، سخت این بازی را مدیریت می‌کرد.در مورد صحنه گل مساوی هم بگویم که من فیلم این صحنه را دیدم و احساس می‌کنم یک بازیکن نساجی آفساید را پُر کرده بود.

🔸سرمربی تیم تراکتور یادآور شد: از فدراسیون خواهش می‌کنم که حداقل با ۲۰ داور لیگ برتر قرارداد حرفه‌ای ببندند و هر تیمی وظیفه دارد هزینه داوری را پرداخت کند. اگر ۵۰۰ میلیون با یک داور قرارداد ببندند، او هم به صورت حرفه‌ای به کار داوری می‌پردازد، اما من احساس می‌کنم در حق داوران ظلم می‌شود.

🔸منصوریان در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت محمد عباس‌زاده، گفت: عباس‌زاده پسر بسیار خوبی است و من مطمئنم که امسال حداقل ۱۰ گل برای تراکتور به ثمر خواهد رساند. او بازیکنی است که اعتماد به نفس بالایی دارد.