مهدی: ماشین‌سازی از لیگ برتر کناره‌گیری نکرده است.
مهدی: ماشین‌سازی از لیگ برتر کناره‌گیری نکرده است.

مهدی: ماشین‌سازی از لیگ برتر کناره‌گیری نکرده است. در روز‌های اخیر زنوزی مالک ماشین‌سازی با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی از ادامه تیم‌داری انصراف داد و فعالیت‌های باشگاه ماشین‌سازی عملا به حالت تعلیق درآمد. این در حالی است که ماشین‌سازی طبق برنامه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر و از ساعت ۱۷ […]

مهدی: ماشین‌سازی از لیگ برتر کناره‌گیری نکرده است.

در روز‌های اخیر زنوزی مالک ماشین‌سازی با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی از ادامه تیم‌داری انصراف داد و فعالیت‌های باشگاه ماشین‌سازی عملا به حالت تعلیق درآمد. این در حالی است که ماشین‌سازی طبق برنامه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر و از ساعت ۱۷ دوشنبه ۱۶ فروردین باید به مصاف گل گهر سیرجان برود.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:  بحث این باشگاه، بحث مدیریتی است. هر چند دوست داریم تیم ریشه‌دار ماشین‌سازی به کارش ادامه دهد. طبق قانون اگر تیمی قبل از شروع رقابت‌ها از حضور در رقابت‌ها کنار برود به آن استعفا گفته می‌شود، اما وقتی در میان مسابقات به بازی‌ها ادامه ندهد به آن کنارگیری گفته می‌شود و این موضوع به ارکان قضایی ارجاع می‌شود.

تا این لحظه مکاتبه‌ای با ما صورت نگرفته بنابراین فرض ما حضور ماشین‌سازی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر است و تا این لحظه این تیم از لیگ کناره‌گیری نکرده است.