مهران حاتمی: شانس قهرمانی شهرداری تبریز و مهرام برابر است / به حمایت بیشتر هواداران نیاز داریم
مهران حاتمی: شانس قهرمانی شهرداری تبریز و مهرام برابر است / به حمایت بیشتر هواداران نیاز داریم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: شانس قهرمانی شهرداری و مهرام در لیگ برتر بسکتبال برابر است. به گزارش تایسیز آذربایجان ، مهران حاتمی پس از باخت تیمش در سومین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دقایق پایانی بازیکنان ما بازی پر اشتباهی انجام دادند و به همین دلیل […]

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: شانس قهرمانی شهرداری و مهرام در لیگ برتر بسکتبال برابر است.
به گزارش تایسیز آذربایجان ، مهران حاتمی پس از باخت تیمش در سومین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دقایق پایانی بازیکنان ما بازی پر اشتباهی انجام دادند و به همین دلیل برتری خود در نتیجه را از دست دادیم.
وی درباره حساسیت بازی فردا عنوان کرد: همه بازی ها حساس و تعیین کننده هستند. البته ما به حساسیت بالای بازی فردا فکر نمی کنیم اما با این حال بازیکنان ما باید تمام سعی و تلاش خودشان را بکنند تا نتیجه بازی چهارم به نفع ما تمام شود.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: شانس قهرمانی دو تیم برابر است ، اگر تا اینجا آمده ایم و قطعا استحقاقش را داشته ایم که به فینال رسیده ایم. امروز دیدید که با اختلاف کمی بازی را واگذار کردیم، انشالله در بازی فردا کمتر اشتباه می کنیم و پیروز بازی می شویم.
حاتمی درباره حمایت تماشاگران اظهار کرد: حمایت هواداران تبریزی در این بازی عالی بود، از همه آنها تشکر می کنم که از تبریز به تهران آمدند و با حمایت عالی خود، غیرت بالایشان را نشان دادند.
وی در انتها درباره نوع بازی مهرام و اینکه دو بازیکن این تیم اکثر امتیازات را کسب می کنند، خاطرنشان کرد: به هر حال ما برنامه هایی داشتیم که آنها را مهار کنیم، به نظر من بازیکنان ما در خیلی از دقایق بازی بسیار عالی دفاع کردند اما امروز از جاهایی ضربه خوردیم که آنها را پیش بینی کرده بودیم.
گفتنی است سومین دیدار از فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور امروز در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه ۹۴ بر ۹۱ به سود مهرام تمام شد. شهرداری صاحب یک برد و مهرام صاحب دو برد از سه مسابقه رو در روی خود هستند و تیمی که به سه پیروزی از پنج دیدار برسد، فاتح لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور خواهد شد.