موساد علیه نتانیاهو
موساد علیه نتانیاهو

موساد علیه نتانیاهو موساد، سازمان جاسوسی اسرائیل در بیانیه کم‌سابقه‌ای «تکذیب کرد» که این نهاد در پشت پرده تظاهرات اعتراضی ۱۴ هفته اخیر علیه دولت بنیامین نتانیاهو قرار دارد. دفتر نخست‌وزیری اسرائیل در این بیانیه‌ به نام موساد نوشت مطالب انتشاریافته در رسانه‌های آمریکا در خصوص نقش موساد در این اعتراضات «دروغ و کاملاً بی‌اساس» […]

موساد علیه نتانیاهو

موساد، سازمان جاسوسی اسرائیل در بیانیه کم‌سابقه‌ای «تکذیب کرد» که این نهاد در پشت پرده تظاهرات اعتراضی ۱۴ هفته اخیر علیه دولت بنیامین نتانیاهو قرار دارد.

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل در این بیانیه‌ به نام موساد نوشت مطالب انتشاریافته در رسانه‌های آمریکا در خصوص نقش موساد در این اعتراضات «دروغ و کاملاً بی‌اساس» است.

این بیانیه افزود «موساد و مقامات آن کارمندان موساد را به این‌گونه اقدامات علیه دولت و به طور کلی به سهیم‌شدن در هیچ فعالیت سیاسی تشویق نکرده و به ارزش‌هایی که از زمان تأسیس این نهاد برقرار بود، وفادارند».

روزنامه‌های نیویورک‌‌تایمز و واشینگتن‌پست روز ۱۹ فروردین به‌نقل از سندی فاش‌شده از پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، نوشتند که مقامات موساد حامی و مشوق اقدامات اعتراضی علیه تغییراتی هستند که دولت بنیامین نتانیاهو برای قوه قضاییه این کشور طراحی کرده است.