موسوی:فجر اردم تبریز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت
موسوی:فجر اردم تبریز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت

موسوی:فجر اردم تبریز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت تیمی از دل تبریز به همت و سرمایه گذاری شخصی سید ابراهیم موسوی شکل گرفته است همین موضوع باعث شد تا پای صحبت مالک تیم فجر اردم بنشینیم و در ارتباط با این تیم و وضعیت فعلی تیم برای مسابقات پیش رو از ایشان سوالاتی […]

موسوی:فجر اردم تبریز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت

تیمی از دل تبریز به همت و سرمایه گذاری شخصی سید ابراهیم موسوی شکل گرفته است همین موضوع باعث شد تا پای صحبت مالک تیم فجر اردم بنشینیم و در ارتباط با این تیم و وضعیت فعلی تیم برای مسابقات پیش رو از ایشان سوالاتی را مطرح کنیم.

موسوی در مورد چگونگی تشکیل این تیم گفت:تیم فجر حکم آباد اردم در ابتدا فعالیت خود را بصورت یک مدرسه فوتبال شروع کردو چند سالی بود که در این زمینه فعالیت می کردیم .

به این فکر افتادیم که زمینه فعالیت خود را رسمی تر بکنیم در ابتدا اقدام به ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی فجر حکم آباد اردم نمودیم و در ادامه سهمیه یک تیم از نوجوانان حاضر در لیگ مناطق را خریداری نمودیم تا تیم بتواند وارد کورس مسابقات شود.

در همین اثنا سرمربی خوشنام و فنی و بخصوص اخلاق مدار به نام آقای احمد زاده را در راس کادر فنی قرار دادیم .

متاسفانه بعد از پیگیریهای بسیار برای پیدا کردن حامی مالی موفقیتی در این موضوع حاصل نشد و در نهایت با هزینه شخصی پای در رقابتها پیش روی نهادیم.

در ابتدا برای مسابقات لیگ مناطق از تیمهای دیگر در خواست بازیکن کردیم اما پاسخی دریافت نکردیم با سرمربی تیم تصمیم گرفتیم یک نیم کاملا بومی از استعدادهای ناب تبریز ببندیم و این کار را انجام دادیم.

هم اکنون تیم برای آماده شدن هر هفته ۶ جلسه تمرین انجام می دهد که سه جلسه آن در زمین ماشین سازی و سه جلسه در زمین پارک صنعت برگزار می شود.جا دارد از همین جا از حمایت های شهرداری تبریز و همچنین دکتر نورایی برای تخصیص زمین های تمرین برای تیم تشکر ویژه داشته باشم.

موسوی ادامه داد تیم در آمادگی کامل قرار دارد و روز چهارشنبه عازم اردبیل است تا در مسابقات لیگ مناطق جوانان شرکت کند و در صورت موفقیت و قهرمانی می توانیم به لیگ دسته اول صعود کنیم.

وی ادامه داد برای ادامه کار دو برنامه در نظر داریم یک برنامه کوتاه مدت و یک برنامه بلند مدت که برنامه کوتاه مدت صعود به لیگ دسته اول است و در برنامه بلند مدت تصمیم به گسترش فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی فجر حکم آباداردم داریم .

موسوی در انتهای سخنان خود با اشاره به آرمان باشگاه که همان اخلاق مداری است گفت این تیم با بازیکنان و کادر فنی شکل گرفته که اخلاق برایشان از همه چیز مهمتر است احترام به همدیگر بین بازیکنان تیم موج می زند و کادر فنی قبل از هر چیز به مسائل اخلاقی تاکید دارند به جرات می توانم بگویم که شخصیت این تیم با بقیه تیم‌ها کاملا فرق می کندو بین کادر فنی و سرپرست تیم و تک تک بازیکنان تیم همدلی و یک رنگی وجود دارد.

خبرنگار :فرزاد ملازاده