موسوی نیا: بخاطر  خوشحالی خانواده ام ملی پوش می شوم
موسوی نیا: بخاطر  خوشحالی خانواده ام ملی پوش می شوم

سید صدرا موسوی نیا در رابطه با شرایط خودش اظهار داشت:من متولد ۸۶/۲/۲۰ هستم پست بازی من دروازبانی است.از ۸ سالگی شروع به ورزش فوتبال کرده ام . وی ادامه گفت: فوتبال خودرا از تیم نود شروع کردم و در بصورت حرفه ای در تیم آرکا فوتبال خودم را در لیگ استان ادامه دادم همچنین […]

سید صدرا موسوی نیا در رابطه با شرایط خودش اظهار داشت:من متولد ۸۶/۲/۲۰ هستم پست بازی من دروازبانی است.از ۸ سالگی شروع به ورزش فوتبال کرده ام .

وی ادامه گفت: فوتبال خودرا از تیم نود شروع کردم و در بصورت حرفه ای در تیم آرکا فوتبال خودم را در لیگ استان ادامه دادم همچنین نونهالان و نوجوانان سهمیه مناطق کشوری را بازی کردم.دروازه بان خوش آتیه فوتبال تبریز در رابطه با اهداف خود خاطر نشان کرد: امسال دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم.هدفم این است که یک بازیکن معروف شده و بتوانم پیراهن تیم ملی را به تن کنم.

موسوی نیا در ادامه خاطر نشان کرد: فوتبال ایران واقعا خوب و قابل افتخار است، خیلی خوشحال هستم که در ایران فوتبال بازی می کنم و سعی می کنم به امید خدا بازیکن تیم ملی باشم.
وی در رابطه با مشکلات بازیکنان گفت: بنظر من بازیکن حرفه ای باید از خودش خیلی مراقبت کند و مثل افراد عادی رفتار نکند تا بتواند فوتبالیست واقعی باشد.
وی در پایان اظهارداشت:خانواده ام برایم خیلی زحمت کشیده اند، باید همه ی زحمات آنهارا با پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی جبران کنم.
انتهای پیام/