میدان امام حسین(ع) تبریز به ورودی اتوبان سهند متصل می‌شود
میدان امام حسین(ع) تبریز به ورودی اتوبان سهند متصل می‌شود

شهردار منطقه هفت تبریز از اتصال میدان امام حسین (ع) به اتوبان شهید کسایی در محدوده ورودی اتوبان سهند خبر داد و گفت: با این اقدام علاوه بر کاهش بار ترافیکی داخل شهر، سفر به شهر جدید سهند نیز تسهیل می‌شود. به گزارش تایسیزنیوز، «اصغر آدی بیک» افزود: پس از اتصال این مسیر، یک ایستگاه […]

شهردار منطقه هفت تبریز از اتصال میدان امام حسین (ع) به اتوبان شهید کسایی در محدوده ورودی اتوبان سهند خبر داد و گفت: با این اقدام علاوه بر کاهش بار ترافیکی داخل شهر، سفر به شهر جدید سهند نیز تسهیل می‌شود.

به گزارش تایسیزنیوز، «اصغر آدی بیک» افزود: پس از اتصال این مسیر، یک ایستگاه پایه (پارک سوار) ایجاد خواهیم کرد که همشهریان شهر جدید سهند از ایستگاه های مترو و اتوبوس استفاده کنند.

وی اظهار کرد: با ایجاد یک پارک سوار در میدان امام حسین(ع) شهروندان تبریزی و نیز مسافران شهر جدید سهند از حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه میدان امام حسین (ع) از زمان آغاز عملیات احداث مترو دچار تغییراتی از لحاظ ساخت و شکل شده است، افزود: عملیات اجرایی اصلاح هندسی در این میدان در سه ضلع آن اجرا شده و هدف اصلی این پروژه کاهش بار ترافیکی و سهولت تردد وسایل نقلیه و همچنین کاهش تصادفات در این میدان است.

سهند از شهرهای تازه احداث شده در استان آذربایجان شرقی، شهرستان اسکو قرار دارد که برای سرریز جمعیت تبریز تاسیس شده است.

اتوبان ۲۰ کیلومتری تبریز – سهند سال ۱۳۹۹ بهره برداری شد.

میدان امام حسین تبریز به ورودی اتوبان سهند متصل می‌شود

شهرداری تبریز بیمارستان می سازد

مدیرعامل مرکز سلامت شهرداری تبریز هم در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: بیمارستان شهرداری در مرحله مطالعاتی است و با تصویب شورای شهر اعتبار آن در بودجه سال آینده اعمال و کارهای اجرایی شروع خواهد شد.

«محمدحسین حسن زاده»، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده این بیمارستان به تمام شهروندان به ویژه همکاران و خانواده های آنان خدمات خواهد داد .

وی افزود : برای دسترسی بهتر همشهریان و همکاران محل این بیمارستان به احتمال زیاد بین اتوبان شهید کسایی تبریز و کمربندی میانی خواهد بود.

حسن زاده همچنین اعلام کرد: بخش های متعددی همچون رادیولوژی و سونوگرافی به زودی در کلینیک ( درمانگاه ) امام رضا (ع) شهرداری تبریز افتتاح می شود .