میراث روحانی برای ملت ایران !
میراث روحانی برای ملت ایران !

میراث روحانی برای ملت ایران ! مهدی حافظ زاده سال پایانی دولت روحانی که قرار بود با کلید تدبیرش امید به زندگی مردم تزریق کند حالا همچون سال های ابتدایی انقلاب صف خرید روغن نباتی با قیمت غیر احتکاری ، مرغ و گوشت منجمد خلق شده است .واقعا خدا به داد ملت برسد . همین […]

میراث روحانی برای ملت ایران !

مهدی حافظ زاده

سال پایانی دولت روحانی که قرار بود با کلید تدبیرش امید به زندگی مردم تزریق کند حالا همچون سال های ابتدایی انقلاب صف خرید روغن نباتی با قیمت غیر احتکاری ، مرغ و گوشت منجمد خلق شده است .
واقعا خدا به داد ملت برسد . همین چند روز پیش گوشت ۸۵ هزار تومنی را گران می دانستیم و حالا از پیدا کردن و خرید گوشت ۱۲۰ هزاری کلی شاد و خوشحال می شویم . برای یک حلبی روغن نباتی ۵ کیلویی باید ساعت ها در صف بمانیم و رایگان کرونا بگیریم .

مشاوران جناب رئیس جمهور اگر در بین ملت باشند که نیستند حتما می فهمند همان هایی که با افتخار  شعار ” با روحانی تا ۱۴۰۰ ”  می دادند حالا ملتمسانه خدا خدا می کنند ماه های باقیمانده عمر دولت هرچه زودتر سپری شود تا شاید هوایی تازه در کشور دمیده شود .
مهمترین میراث روحانی پس از هفت سال بی اعتماد شدن مردم به همه چیز و همه کس و فاصله افتادن بین ملت و دولت است که سال ها ترمیمش زمان خواهد برد .