میزبانی تبریز در فینال جام حذفی رسما منتفی شد
میزبانی تبریز در فینال جام حذفی رسما منتفی شد

میزبانی تبریز در فینال جام حذفی رسما منتفی شد رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: سازمان لیگ قرار بود برای برگزاری فینال جام حذفی در تبریز به ما نامه بزند اما قبل از آن موضوع را رسانه‌ای کردند. به گزارش تایسیز نیوز، در پایان مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال و بازی دو […]

میزبانی تبریز در فینال جام حذفی رسما منتفی شد

میزبانی تبریز در فینال جام حذفی رسما منتفی شد

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: سازمان لیگ قرار بود برای برگزاری فینال جام حذفی در تبریز به ما نامه بزند اما قبل از آن موضوع را رسانه‌ای کردند.

به گزارش تایسیز نیوز، در پایان مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال و بازی دو تیم پرسپولیس و گل گهر در این رقابتها بود که امیرحسین روشنک مسئول برگزاری این مسابقات اعلام کرد ورزشگاه کرمان نتوانسته شرایط برگزاری فینال جام حذفی را که در خردادماه برگزار می‌شود، فراهم کند.

روشنک در مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی تاکید کرد که گزینه بعدی سازمان لیگ برای فینال حذفی، ورزشگاه یادگار امام تبریز است. با این حال به فاصله کمتر از یک روز از این خبر، میزبانی تبریز هم در جام حذفی منتفی شد.

جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی تاکید کرد: از اول هم قرار نبود که ما میزبان فینال جام حذفی باشیم که حالا بخواهد منتفی بشود.

ششگلانی افزود: بله، تبریز یکی از گزینه‌های میزبانی فینال جام حذفی بود. دو روز پیش از سازمان لیگ با ما برای این موضوع تماس گرفته شد. ما هم گفتیم به صورت کتبی این درخواست را ارائه بدهند اما قبل از آنکه مکاتبه کنند، خبر را رسانه‌ای کردند. در صورتی که نه نامه‌ای آمد و نه ما جوابی دادیم.

رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در هر صورت حتی اگر درخواست هم می‌آمد، نمی‌توانستیم در تبریز میزبان باشیم چرا که باشگاه تراکتور به دنبال گرفتن مجوز حرفه‌ای است. نمایندگان کمیته حرفه‌ای سازی قرار است بازدیدی از ورزشگاه یادگار داشته باشند. این ورزشگاه نزدیک به ۶۰ ایراد دارد که باید تا زمان مقرر برطرف بشود. تعمیراتی هم باید صورت بگیرد و در نهایت نظر بر این شد که فینال جام حذفی جای دیگری برگزار بشود.

ششگلانی در پاسخ به این سئوال که تعمیرات ورزشگاه یادگار از چه زمانی شروع می‌شود؟ گفت: نمی دانم. قرار شد اداره ورزش و جوانان با باشگاه تراکتور هماهنگ بشود.

بعد از بی نتیجه ماندن پیگیری‌های سازمان لیگ برای برگزاری فینال جام حذفی در دو شهر کرمان و تبریز به نظر می‌رسد گزینه سوم ورزشگاه آزادی تهران باشد.

در حال حاضر سه تیم تهرانی پرسپولیس، استقلال و هوادار در کنار نساجی مازندران به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافته‌اند. باتوجه به دیدار استقلال – نساجی و پرسپولیس – هوادار در این مرحله، بازی در آزادی برای فینال احتمالاً نظر مثبت هر چهار باشگاه را به دنبال خواهد داشت.