میلاد فخرالدینی: ذوب آهن حرفی برای گفتن نداشت/مسعود شجاعی از بهترین‌ها بود.
میلاد فخرالدینی: ذوب آهن حرفی برای گفتن نداشت/مسعود شجاعی از بهترین‌ها بود.

⭕️ میلاد فخرالدینی: ذوب آهن حرفی برای گفتن نداشت/مسعود شجاعی از بهترین‌ها بود. 🔸بازی با ذوب آهن یک بازی جاندار و خوب بود. تیم ذوب آهن تیم خوبی است و در هفته های گذشته بدشانسی آورده است ولی من فکر می کنم مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت. ما کاملا تیمشان را آنالیز کرده بودیم […]

⭕️ میلاد فخرالدینی: ذوب آهن حرفی برای گفتن نداشت/مسعود شجاعی از بهترین‌ها بود.

🔸بازی با ذوب آهن یک بازی جاندار و خوب بود. تیم ذوب آهن تیم خوبی است و در هفته های گذشته بدشانسی آورده است ولی من فکر می کنم مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت. ما کاملا تیمشان را آنالیز کرده بودیم و  من فکر میکنم برد حق ما بود.

🔸ما از اول فصل برای قهرمانی بازی کردیم و اینکه الان در رتبه سومی هستیم بخاطر بدشانسی ما هست که اگر اینگونه نبود می توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم ولی خدا را شکر الان هم شرایطمان بد نیست.

🔸بازی سختی مقابل استقلال داریم و من فکر می کنم اگر بازی را ببریم شرایطمان خیلی بهتر می شود و تیم سابق من هم هست ولی درحال حاضر با تراکتور قرارداد دارم وتمام تلاشم را برای این تیم می کنم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

🔸من فکر می کنم مسعود شجاعی در دیدار با ذوب آهن یکی از بهترینها بود و خیلی به تیم کمک کرد او هم داخل زمین و هم بیرون از زمین به ما کمک می کند و خدا را شکر شرایط کلی تیم خوب است.