می خواهم عقاب آسیا شوم
می خواهم عقاب آسیا شوم

ساعدی: بخاطر زحمات پدرم می خواهم بهترین دروازه بان آسیا شوم. ابوالفضل ساعدی دروازه بان جوان و خوش آتیه تیم لیگ برتری فجر نوین تبریز دررابطه با شروع فوتبال خود , گفت: از کودکی عاشق فوتبال بودم,همیشه دوست داشتم دروازه بان شوم و پدرم به من تمرین می داد تا بتوانم بهتر کار کنم.یکی از […]

ساعدی: بخاطر زحمات پدرم می خواهم بهترین دروازه بان آسیا شوم.

ابوالفضل ساعدی دروازه بان جوان و خوش آتیه تیم لیگ برتری فجر نوین تبریز دررابطه با شروع فوتبال خود , گفت: از کودکی عاشق فوتبال بودم,همیشه دوست داشتم دروازه بان شوم و پدرم به من تمرین می داد تا بتوانم بهتر کار کنم.یکی از مهمترین فاکتور های پیشرفت من تلاش های  بی وقفه ی پدرم است.


وی خاطر نشان کرد: از وقتی خودم را شناختم توپ فوتبال را در دستانم حس کردم ولی بطور حرفه ای پنج سالی می شود که دروازه بانی را شروع کرده ام.


ساعدی دررابطه با تیم های سابق خود خاطر نشان کرد: در تیم های ستارگان دبیری,طلایی پوشان و فجر نوین بازی کرده ام و امسال نلاش می کنم تا اگر خدا بخواهد در یکی از تیم های تهرانی بازی کنم.

دروازه بان آینده دار فوتبال تبریز در رابطه با اهداف خود اظهارداشت: هدف اصلی من این است که بتوانم لقب عقاب آسیا را از آن خود کنم. دوست دارم آنقدر موفق شوم تا بتوانم دل خانواده ام را شاد کنم و همه زحمات پدرم را جبران کنم.

وی دررابطه با مشکلات بعضی بازیکنان پایه گفت: متاسفانه بعضی از بازیکنان خود فقط برای رده سنی پایه برنامه دارند و بزرگسالان جز اهدافشان نیست به همین دلیل موفق نمی شودند البته بعضی ها این چنین هستند.


وی در بخش پایانی صحبت هاd خود اظهارداشت: از پدرم تشکر می کنم چون از وقتی فوتبال را شروع کرده ام مثل کوه پشت و پناه من بود وقتی بعضی از مربیان به من اعتقادی نداشتند تنها او بود که به من قوت قلب داد و باعث پیشرفتم شد. از مربیانی که طی این سالها باعث موفقیت من شدند سپاس گزارم.

  • نویسنده : b16