نامه عضو شوراي شهر تبريز در موردواگذاري تيم هاي شهرداري تبريز
نامه عضو شوراي شهر تبريز در موردواگذاري تيم هاي شهرداري تبريز

نامه عضو شوراي شهر تبريز در موردواگذاري تيم هاي شهرداري تبريز بنام خدا در تاریخ ۹۸/۴/۳۰طی یاد داشتی با عنوان “هشداری به سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی “نوشتم که از آن سازمان خبرهای امیدوار کننده ای به گوش نمی رسد.از تمامی افرادی که به نحوی از انحاء نسبت به یاد داشت موصوف، واکنش نشان دادند […]

نامه عضو شوراي شهر تبريز در موردواگذاري تيم هاي شهرداري تبريز

بنام خدا
در تاریخ ۹۸/۴/۳۰طی یاد داشتی با عنوان “هشداری به سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی “نوشتم که از آن سازمان خبرهای امیدوار کننده ای به گوش نمی رسد.از تمامی افرادی که به نحوی از انحاء نسبت به یاد داشت موصوف، واکنش نشان دادند ،تشکر
می کنم . نمونه های از انعکاس
یاداشت مذکور در فضای مجازی را در این کانال منتشر می کنم.
در این یاد داشت کوتاه به یک مورد از شلختگی های سازمان مذکور اشاره
می کنم.
سال گذشته دوبار هیئت حل اختلاف استان بر ممنوعیت فعالیت شهرداری در ورزش قهرمانی رای داد. چون آرای هیئت حل اختلاف برای شورا و شهرداری لازم الاجراست، درنتیجه ،شهرداری مکلف بود از زمان صدور رای هیئت ،تیم های خود را از طریق انتشار آگهی عمومی واگذارنماید.
براساس اطلاعاتی که در فضای جامعه منتشر شده،شهرداری تیم فوتبال خود را فروخته،خریدار هم تیم خودرا با نام فرهنگ و ادب شهرداری تبریز برای مسابقات لیگ آماده می کند، حتی سرمربی تیم نیز تعیین و به جامعه معرفی شده، با این اوصاف ،شهرداری برای دریافت مجوز این معامله از شورای شهر ،لایحه ای به شورا ارسال کرده است.قرار است این لایحه روز یک شنبه اعلام وصول شود.و بعد از وصول مورد بررسی قرار گیرد.!!!!؟!!!!
در خوشبینانه ترین حالت ،این طی طریق ، بر این دلالت می کند که در آن مجموعه به جای حاکمیت سیستم ومدیریت ،شلختگی حاکم است !!؟!!
به ویژه اگر به این نکته اساسی هم توجه کنیم که با عنایت به زمان شروع مسابقات لیگ فوتبال، دیگر هیچ فرصتی باقی نمانده تا شورا اقدام دیگری به غیر از تصویب لایحه شهرداری انجام دهد.!!
باتقدیم احترام مجدد:فرج محمد قلیزاده مورخ ۹۸/۵/۵