نبود مدیریت واحد استانی و تعطیلی یک نمایشگاه !
نبود مدیریت واحد استانی و تعطیلی یک نمایشگاه !

نبود مدیریت واحد استانی و تعطیلی یک نمایشگاه ! مهدی حافظ زادهنمایشگاه ملزومات جهیزیه و مبلمان داخلی یک روز پس از برگزاری در تبریز توسط ستاد مبارزه با کرونا تعطیل و به زمانی دیگر موکول شد !از چند روز پیش تبلیغات این نمایشگاه در بیلبوردهای شهر خودنمایی می کرد و گویا مدیران استانی یا از […]

نبود مدیریت واحد استانی و تعطیلی یک نمایشگاه !


مهدی حافظ زاده
نمایشگاه ملزومات جهیزیه و مبلمان داخلی یک روز پس از برگزاری در تبریز توسط ستاد مبارزه با کرونا تعطیل و به زمانی دیگر موکول شد !
از چند روز پیش تبلیغات این نمایشگاه در بیلبوردهای شهر خودنمایی می کرد و گویا مدیران استانی یا از تشریف فرمایی کرونا اطلاع نداشتند یا نمی دانستند دولت هرروز با صدای بلند و به زبان فارسی می گوید برگزاری هر برنامه که منجر به تجمع مردم شود ممنوع است. فارغ از عدم وجود هماهنگی بین مدیران استان که به راحتی می توانستند قبل از اطلاع رسانی و تبلیغ نمایشگاه از برگزاری آن جلوگیری کنند نقش مدیریت نمایشگاه بین المللی تبریز نیز خود بیش از همه جای سوال دارد.
هر شهروند عادی هم خوب می داند در شرایط ویژه کرونایی وقتی مساجد ، عروسی ها و مراسم عزا برای اموات تعطیل و ممنوع شده برپایی نمایشگاه از اساس اشتباه و غلط است که در نهایت تعجب عده ای در تبریز آن را انجام دادند و البته پس از یک روز کنسل نمودند تا عدم وجود هماهنگی بین مدیران استان آذربایجان شرقی بیش از پیش عیان شود !