نجف زاده :یک باشگاه کاملا حرفه ای و بومی در شمال غرب ایجاد کرده ایم
نجف زاده :یک باشگاه کاملا حرفه ای و بومی در شمال غرب ایجاد کرده ایم

نجف زاده :یک باشگاه کاملا حرفه ای و بومی در شمال غرب ایجاد کرده ایم به گزارش تایسیز نیوز در نشست خبری یاسر نجف زاده مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان با اصحاب رسانه مطرح شد: مس سونگون به دنبال ایجاد یک باشگاه حرفه ای و بومی است. مدیرعامل مس سونگون ورزقان با […]

نجف زاده :یک باشگاه کاملا حرفه ای و بومی در شمال غرب ایجاد کرده ایم

به گزارش تایسیز نیوز در نشست خبری یاسر نجف زاده مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان با اصحاب رسانه مطرح شد:

مس سونگون به دنبال ایجاد یک باشگاه حرفه ای و بومی است.

مدیرعامل مس سونگون ورزقان با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت نقش اصحاب رسانه بخاطر شفافیت و روشنگری در جامعه غیر قابل انکار است به نوعی باید اینگونه بگویم که سلامت فکری یک جامعه مرهون وجود خبرنگاران است.

یاسر نجف زاده افزود :حدود یک ماه است که این مسئولیت را پذیرفته ام این نکته باید مورد توجه قرار بگیرد که در شمال غرب کشور باشگاهی هست که به معنی واقعی یک باشگاه است.

سونگون در رشته های متعدد زیادی در حال فعالیت است و این موضوع یک مدیریت بسیار حساسی را می طلبد که نیاز به یک برنامه بسیار منسجم دارد. اینجانب یک برنامه بسیار مدون برای مدیریت این باشگاه ارائه نموده ام .

وی در همین موضوع ادامه داد:در باشگاه مس سونگون نگاه توسعه ای وجود دارد و بدنبال پیشبرد اهداف مد نظرمان هستیم.باشگاه مس سونگون بدور از مسائل سیاسی است و بدنبال ایجاد یک روح ورزشی در باشگاه می باشیم به طور کلی بدور از مسائل حاشیه ای و بدنبال یک سازمان عقلایی در شمال غرب کشور هستیم .

بدنبال اشخاص نیستیم بلکه بدنبال شاخص ها رفته ایم. برحسب همین افکار هم بدنبال انتخاب افراد رفته ایم.نزدیک ۴۰ نفر همکار در این مجموعه داریم بعد از این شاخص ها به ما خواهند گفت که افراد جدید را چگونه جذب کنیم.

مدیر عامل باشگاه مس سونگون افزود بدنبال حذف توسعه ناهمگون در فعالیت های ورزشی هستیم.در ورزقان بدنبال ایجاد یک مجموعه ورزشی بسیار مجهز هستیم.۳۵ درصد اجرای پروژه را پیش برده ایم و قول گرفته ایم که سال بعد با اتمام پروژه لیگ برتر را آنجا برگزار کنیم در تبریز هم به دنبال راه اندازی دوباره سالن های راکد هستیم.

وی ادامه داد در تور دوچرخه سواری هم شرکت خواهیم کرد و دیگر امسال نمی توانیم رشته جدیدی را به مجموعه اضافه نماییم به هر صورت یک بودجه مشخصی داریم و این بودجه نیاز به مدیریت بسیار ویژه دارد.

نجف زاده افزود :اولویت باشگاه توسعه نیروی انسانی است اگر توجه کرده باشید ما بدنبال ایجاد یک محیط مناسب برای افراد بومی هستیم محیطی که افراد مستعد بومی بتوانند با استفاده از این باشگاه به رشد و شکوفایی برسند.

وی در ارتباط با بازیکنان بومی تیمهای سونگون گفت:در فوتبال از ۲۵ نفر بازیکن ۲۰ بازیکن باشگاه کاملا بومی هستند ‌.در کل تیم فوتسال با ۲۲ بازیکن قرارداد بسته ایم که ۱۱ بازیکن این تیم بومی هستند که ۵ نفر این نفرات بومی اهل ورزقان و شش نفر بعدی از سایر شهرهای استان می باشند.

کل کادر فنی تیم‌های والیبال ،فوتسال،فوتبال صد در صد بومی انتخاب شده اند.

خبرنگار:فرزاد ملازاده