به گزارش تایسیز اذربایجان ،بازیکن سابق تراکتورسازی، اگر پیشنهادی  از سوی تراکتورسازی فراهم شود  با تمام وجودم قبول میکنم تا فصل رویایی با هواداران پرشور داشته باشیم. نیم‌فصل اول چطور بود؟ به نظر من نيم فصل اول تيممون خيلي خوب بود فقط ٤.٥ تا بازي اخر بدشانسي اورديم آیا از عملکرد خودتان راضی هستید؟ با […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ،بازیکن سابق تراکتورسازی، اگر پیشنهادی  از سوی تراکتورسازی فراهم شود  با تمام وجودم قبول میکنم تا فصل رویایی با هواداران پرشور داشته باشیم.

نیم‌فصل اول چطور بود؟ به نظر من نيم فصل اول تيممون خيلي خوب بود فقط ٤.٥ تا بازي اخر بدشانسي اورديم

آیا از عملکرد خودتان راضی هستید؟ با اين كه دير به تيم اضافه شدم يواش يواش جا افتادم و رفته رفته همه چيز خوب بود و يك گل سه امتيازي زدم و بازيهاي ديگرم خوب بازي كردم انشالله در نيم فصل دوم خيلي بهتر خواهد شد

فوتبال تبریز و در تیم فصل چطور دیدید؟تبريز هميشه جزو مدعيها است و امسال تراكتور با مالكيت زنوزي و بازيكناي خوبي که داره واسه قهرماني مي جنگه انشاالله دومي مارو به اولی تبدیل کنن و امسال حقش است که قهرمان شود.

آیا تراکتورسازی میتواند با این خرید ها نتیجه بگیرد ؟_مسلما خريد هاي خوبي داره و يكي از مدعيان جدي  قهرماني است

در هردوتیم  ماشین سازی و‌تراکتورسازی بازی کردید آیا بازم دوست دارید به این  تیمها برگردید؟ مطمعنا شهر خودم تبريز است و من بهترين خاطرات فوتباليمو با این تيما و هواداران دارم.  و مطمعنا دوست دارم دوباره به اون تيم برگردم و قهرماني ليگ را با تراكتور و ان تماشاگران پور شور كه خاطراتي داشتيم رو همراه هم هيچوقت فراموش نمي كنم داشته باشم.

اگر پیشنهادی  از سوی تیم های تبریزی علی الخصوص تراکتورباشد  قبول خواهید کرد؟

مطمنا همينطوره. انشااالله دوباره اگه قسمت باشه دوست دارم اون فصل رويايي رو با  هواداران پرشورمون داشته باشم

حرف آخر؟ از شما تشكر مي كنم   و انشااله در اخر نيم فصل دوم هم براي خودم و هم براي  تيم هاي اذربايجان نيم فصل خوبي باشه همراه با قهرماني تراكتور.