نشست صمیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با نماینده پاکبانان شهرداری تبریز
نشست صمیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با نماینده پاکبانان شهرداری تبریز

نشست صمیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با نماینده پاکبانان شهرداری تبریز نشست صمیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و نماینده پاکبانان کلانشهر تبریز برگزار گردید. علیرضا اصغری در این نشست با اشاره به اهمیت نقش پاکبانان در پیشبرد اهداف زیباسازی و توسعه‌ای کلانشهر تبریز گفت : امروز شاخص بودن کلانشهر تبریز از منظر نظافت […]

نشست صمیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با نماینده پاکبانان شهرداری تبریز

نشست صمیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و نماینده پاکبانان کلانشهر تبریز برگزار گردید.

علیرضا اصغری در این نشست با اشاره به اهمیت نقش پاکبانان در پیشبرد اهداف زیباسازی و توسعه‌ای کلانشهر تبریز گفت : امروز شاخص بودن کلانشهر تبریز از منظر نظافت و پاکیزگی شهری مرهون اتحاد، همدلی، پشتکار و تلاش صادقانه پاکبانان است..

وی افزود : علیرغم وجود نقاط ضعف و کمبودهایی در معیشت این قشر زحمتکش و نارسایی‌های موجود، هیچگاه خلل و مشکلی در انجام امور نظافت شهری در تبریز مشاهده نگردیده و این شهر سرآمد تمیزی در میان کلانشهرهای کشور است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اشاره به تلاش‌های مجاهدانه پاکبانان در مقاطع خاص زمانی تصريح کرد : در شرایط مختلف و بسیار سخت کاری از جمله در ایام تشدید بیماری کرونا، پاکبانان هیچگاه از انجام رسالت‌های خود عقب نشینی نکردند و بیش از پیش در صحنه حاضر شدند.

اصغری افزود : در تمامی شرایط کاری رعایت موارد ایمنی و بهداشتی پاکبانان می‌بایست از سوی این سازمان در اولويت برنامه‌های کاری قرارگیرد و این قشر زحمتکش نیز بواسطه آموزش‌های لازم از هرگونه خطر جانی و بهداشتی مصون بمانند.