نصرتی: تراکتور مقابل پرمهره‌ترین تیم لیگ مستحق برد بود
نصرتی: تراکتور مقابل پرمهره‌ترین تیم لیگ مستحق برد بود

نصرتی: تراکتور مقابل پرمهره‌ترین تیم لیگ مستحق برد بود/می‌توانستیم ۳ یا ۴ گل به‌ثمر برسانیم.مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مقابل سپاهان به‌عنوان پرمهره‌ترین تیم لیگ مستحق برد بودیم. محمد نصرتی پس از دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان که با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ تمام شد در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار […]

نصرتی: تراکتور مقابل پرمهره‌ترین تیم لیگ مستحق برد بود/می‌توانستیم ۳ یا ۴ گل به‌ثمر برسانیم.مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مقابل سپاهان به‌عنوان پرمهره‌ترین تیم لیگ مستحق برد بودیم.

محمد نصرتی پس از دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان که با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ تمام شد در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در ابتدا به کادرفنی قبلی خسته نباشید می‌گویم. همچنین به ساغلام هم خیرمقدم می‌گویم. امیدوارم که روزهای خوبی را برای تراکتور رقم بزنیم و باعث سربلندی مردم آذربایجان شویم.وی ادامه داد: من بازی قبلی را کامل از نزدیک دیدم. نه‌تنها بازی قبلی که سایر بازی‌ها را هم دیدم. شناخت نسبی از نکات فنی تیم داشتم. نکته‌ای که خیلی باعث شد که بازیکنان شرایط بهتری داشته باشند این بود که ما سعی کردیم چندجلسه برای بازیکنان بگذاریم تا مسئولیت‌پذیری و تمرکز آن‌ها بالا برود. ضمن این‌که اعتماد به نفس تیم را بالا بردیم. با احترام به تیم خوب سپاهان که به‌نظرم پرمهره‌ترین تیم لیگ است، ما مستحق پیروزی بودیم و می‌توانستیم گل‌های سوم و چهارم را هم بزنیم.نصرتی خاطرنشان کرد: سعی کردیم سیستم خود را تغییر دهیم. متأسفانه هر سه تعویض ما اجباری بود و دست‌مان برای اواخر بازی بسته شد. در کل بازیکنان خیلی خوب کار کردند. همه بازیکنان خیلی خوب بودند، اما محمد قادری با توجه به سن و سالی که دارد به‌نظرم فوق‌العاده بود. از عملکرد کل تیم رضایت داریم. دو گلی که خوردیم اتفاقی بود و روی برنامه گل نخوردیم. می‌توانستیم ۳امتیاز را بگیریم و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشید. بازهم درود می‌فرستم به شرف بازیکنان و به آینده امیدوار هستیم.مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: اگر اشتباه نکنم سپاهان بهترین‌های خط هجومی لیگ را دارد. آن‌ها بسیار پرمهره هستند. ما نسبت به گذشته تغییر سیستم دادیم و به اصطلاح با ترکیب ۵ – ۵ بازی کردیم. دست‌مان بسته بود و به ناچار با این سیستم بازی کردیم. تعویض‌هایی هم داشتیم که اجباری بودند و گل اول را زمانی خوردیم که ما ۱۰ نفره بودیم. دقیقاً از همان منطقه هم گل خوردیم. ساغلام مربی خوبی است و در جام باشگاه‌های آسیا شرایط خوبی برای تیم ایجاد کرد. شاید باور نکنید چند وقت است که نخوابیده‌ام و می‌خواستم روی تیم خودمان و سپاهان کار کنم تا از پس مسئولیتی که به عهده من سپرده شده است بربیایم.وی درمورد بازیکنان جدید تراکتور، گفت: غیبت آن‌ها قطعاً دلیل فنی دارد. وحید فاضلی نبود و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم چون خیلی کمک کرد. خودمان به این نتیجه رسیدیم که از این بازیکنان استفاده نکنیم، چون هنوز با تیم هماهنگ نشده بودند و هم این‌که کم بازی کرده بودند. بلبلی و آقاجان‌پور بازیکنان خوبی هستند، اما نظر شخصی من بود که در لیست نباشند. شاید نظر ساغلام متفاوت باشد. وقتی آنها دیدند که در لیست نیستند رفتار خیلی خوبی داشتند و اعتراضی نکردند، چون موفقیت تیم برایشان مهم بود.