نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی مراغه افتتاح شد
نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی مراغه افتتاح شد

نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی مراغه افتتاح شد تایسیز نیوز- نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی مراغه به صورت همزمان با جشنواره غذاهای سنتی در روستای «نوا»ی این شهرستان افتتاح شد و محصولاتی چون صابون سنتی، جوانه حبوبات، شیرینی‌ خانگی، خشکبار و غذاهای بومی و محلی به مدت یک هفته در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.  به گزارش تایسیز […]

نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی مراغه افتتاح شد

تایسیز نیوز- نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی مراغه به صورت همزمان با جشنواره غذاهای سنتی در روستای «نوا»ی این شهرستان افتتاح شد و محصولاتی چون صابون سنتی، جوانه حبوبات، شیرینی‌ خانگی، خشکبار و غذاهای بومی و محلی به مدت یک هفته در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت. 

به گزارش تایسیز نیوز معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه روز دوشنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب، در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت‌های چشمگیر بوده و تبیین این پیشرفت‌ها در محافل مردمی ضروری است.

«داود اسدیان» افزود: پیشرفت‌های کشورمان در شرایط عادی اتفاق نیافتاده و توطئه دشمنان قسم‌خورده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره ادامه داشته است.

وی ادامه داد: دشمنان هرآنچه در توان داشته‌اند، در طول سالیان گذشته به کار گرفته‌اند و با این وجود کشورمان پرصلابت‌تر و مقاومت‌تر از گذشته در حال رشد و پیشرفت است.

فرماندار مراغه افزود: کشورمان در اقتصاد، علم، هوا و فضا، نانوتکنولوژی و تمام فناوری‌های روز دنیا جزو کشورهای پیشرو به شمار می‌رود و جزو هفت کشور برتر دنیا در زمینه سامانه موشکی است.

خودتحقیری نکنیم

فرماندار مراغه با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های کشورمان باید بین اقشار مختلف مردمی تبیین شود، افزود: ما باید جایگاه خودمان را در سطح دنیا بدانیم و خودتحقیری نکنیم .

«اسدیان» این را هم بیان کرد که فرموده رهبری مبنی بر اینکه «ما به قله نزدیک هستیم» حقیقت غیرقابل انکار است و نباید هجمه رسانه‌ای غرب موجب شود تا خودمان را دست کم بگیریم.

وی تصریح کرد: شکست انحصارطلبی مطلق آمریکا یکی از دستاوردهای اساسی کشورمان در طول چند دهه گذشته به شمار می‌رود و امروزه به برکت انقلاب اسلامی، ابهت آمریکا در دنیا شکسته است و پایگاه‌های این قدرت پوشالی مورد هدف قرار می‌گیرد.

فرماندار مراغه با تاکید بر اینکه کشورمان اکنون یکی از قدرت‌های بلامنازع منطقه و دنیاست، افزود: اگر تحریم و توطئه دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته نبود، امروز وضعیت ما بسیار متفاوت‌تر، و سرعت پیشرفت کشور چند برابر بود.

۱۱ اسفندماه فرصت مایوس کردن دشمنان است

فرماندار مراغه با بیان اینکه دشمنان برای مایوس کردن ملت و تحریم انتخابات در ایران محتوا تولید می‌کنند، افزود: برای آنکه قدرتمندتر از گذشته پیش برویم، صندوق‌های رای در ۱۱ اسفندماه باید پرشور باشد و از این فرصت برای مایوس کردن دشمنان بهره بگیرم.

«اسدیان» حضور حماسی ملت شریف ایران در پای صندوق را اقدامی موثر در رفع برخی از مشکلات معیشتی دانست و اضافه کرد: دولت مردمی با تمام توان مشغول خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات کشور است و مشارکت حداکثری در انتخابات در حقیقت پشتیبانی از خدمت‌رسانی دولت است.

وی اضافه کرد: انتخابات از عرصه‌های تقویت نظام اسلامی محسوب می‌شود و در این خصوص وظیفه نیروهای انقلابی فراتر از آن است که صرفاً به عنوان یک شخص وظیفه فردی خود را با رأی دادن در انتخابات انجام دهند.

وی تلاش برای جلب مشاکرت انتخاباتی مردم را اقدامی انقلابی و جهادی عنوان کرد و افزود: امام راحل هم در وصیت‌نامه خود فرموده‌اند «وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات، چه انتخاب رئیس‌جمهور و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چه انتخاب خبرگان در صحنه باشند» و ملت شریف ایران باید به این وصیت توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش تایسیز نیوز در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی مراغه، جمعی از زنان ساکن در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان حضور داشتند و با حضور در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید بیعت کردند.