نمایشگاه ربع رشیدی تبریز راهی برای جذب سرمایه‎گذاران خارجی است
نمایشگاه ربع رشیدی تبریز راهی برای جذب سرمایه‎گذاران خارجی است

به گزارش تایسیز اذربایحان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام محمد علی آل هاشم در دیدار با جمعی از فناوران زون‌های تخصصی نوآوری و فناوری ششمین نمایشگاه رینوتکس تبریز اظهار کرد: این روزها مصادف با روز استاندارد بوده و همکاری فناوران با سازمان استاندارد کاملا مشهود است، ضرورت دارد تا به استاندارد در حوزه فناوری، توجه ویژه‌ای […]

به گزارش تایسیز اذربایحان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام محمد علی آل هاشم در دیدار با جمعی از فناوران زون‌های تخصصی نوآوری و فناوری ششمین نمایشگاه رینوتکس تبریز اظهار کرد: این روزها مصادف با روز استاندارد بوده و همکاری فناوران با سازمان استاندارد کاملا مشهود است، ضرورت دارد تا به استاندارد در حوزه فناوری، توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی اضافه کرد: توجه به استاندارد یکی از پایه‌های اصلی توسعه اقتصاد کشور بوده و در تولید کالای با کیفیت برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کننده داخلی و خارجی و کاهش واردات، نقش مهمی را ایفا می‌کند.
وی با اشاره به برکات برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس بیان کرد: یکی از برکات این نمایشگاه این است که ارتباط فناوران و اهل فن را با بخش‌های مختلف، تنگاتنگ کرده و ضمن معرفی اختراعات آن‌ها، می‌تواند به افزایش صادرات کمک کند.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: این نمایشگاه افتخاری برای تبریز بوده و برگزاری آن، راهی برای افزایش همکاری‌های فناورانه در سطح بین‌المللی و تجاری سازی ایده‌های فناورانه است.
وی در پایان بر ضرورت گسترش و افزایش دفعات برگزاری آن در سال تاکید کرد.

گفتنی است؛ فناوران در این دیدار به معرفی زون‌های تخصصی فناوری و مشکلات خود پرداختند.

ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) دهم الی چهاردهم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.